kolmapäev, 17. september 2008

Mudaralli 17. september 2008




Kui Janar koju tuli, küsis ta mult täiesti ootamatult, kas ma hobuse juures tahan käia...mis te arvate, mis ma vastasin?:D Kukkusin kohe porgandeid pesema ja minekut ootama:P
Talli juures võtsin porksid ja fotoka mugana ja jalutasime kopli poole, juba ette aimates, et nad taga servas on, kuhu me ei pääse...nii ka oli!
Sahistasin porgandikotiga ja hüüdsin Hanksi, mitte midagi, ühel hetkel hakkas ta galopis meie poole tulema, aga jäi siiski kaheldes seisma ja nii me meelitasime teda oma 15 minutit, et ta meile ligi tuleks, sest mitte kuidagi ei saa sealt vahepealt kuiva jalaga läbi...
Ühel hetkel ta siis tuli, ise poole põlveni mudas jäi meie juures seisma, jestas, milline ta oli:D...lakk ja tukk takjaid täis, mudane ja üldse selline metsiku väljanägemisega...nii äge!:)
Andsin talle peost porgandit, ma ei tee seda ju kunagi...aga täna ma tegin erandi:P
Huvitav oli see, et teised hobused ei tulnud siiski meile ligi ja vahtisid eemalt...Hanks oli maias, ja ilus ja nunnu ja karvaseks hakkab ta minema:D Paitasin teda...hea oli.
Viimased porksid sisse söödetud hobusele ja tühjad pihud ka ette näidatud, et enam tõesti ei ole, tee, mis tahad, hakkasime just otsa ringi pöörama, et tagasi tulla, kui Hanks kõigest ÜHE sammu tegi ja mudaaugust plärtsatas välja palju-palju mudaseid pritsmeid Janari riietele, no ütleme, et suht pealaest jalatallani:D
Ta oli vihane, aga rahunes õnneks ruttu, lubasin riided kohe koju jõudes pessu panna, mida ma ka tegin:P
Kusjuures ma seisin seal täpselt kõrval ja ma ei saanud mitte üht piiska ka endale:P:D

3 kommentaari:

TuuliR ütles ...

Oeh, tahaks ka enda hobust näha. Ei tea kui metsistunud tema veel olla võib :D .. Nnn .. kadestan sind et sa enda suksi NII TIHTI saad näha :)

Lili ütles ...

Väga "tihti" jah, paar korda kuus praegusel ajal, igatsen niigi, aga elan üle, kahju mul küll ei ole, et ta metsistub!:D

Carmen ütles ...

Nunnu :D