pühapäev, 15. juuli 2012

Kolm on kohtuseadus!

Otsustasin peale kahte kõrvetadasaamist, et kui kolmas katse rendihobune saada ka luhta läheb, siis ma loobun. Ma ei tea, kui kauaks ja kas kõigest, aga praegu küll... Kolmas ja minu jaoks parim variant rendihobustest ei tule minu juurde. Sest kolm on kohtuseadus! Natuke nutan ja elan edasi... See on lihtsalt nii haigettegev, et rohkem ma ei kirjuta. Adjöö sõbrad!

3 kommentaari:

mann ütles ...

sa mingeid kohalikke ratsutamisvõimalusi ei ole kaalunud? Essu/Piira/Vinni/Koeravere/Pariisi/Väike-Maarja tall? Väike-Maarjast Tamsalu poole minnes on paar eestlast, kes ootaksid pikisilmi tegelejat
M.

Lili ütles ...

Olen ikka küsinud ja uurinud. Koeraveres olen käinud ka vahel. Eks neid vahel niisama ratsutamise võimalusi ikka leidub, aga siiani olen üritanud ikka kindlat hobust leida, kellega tegeleda ja ehk ka võistelda. Tundub, et see vist ei õnnestu. Ma oleks väga rahul, kui ma leiaks mingist lähedalasuvast tallist endale hobuse, kellega saaksin käia regulaarselt sõitmas. Olen nö ühe-hobuse-inimene. Piira oleks veel kõige parem ja ligem käia, käisin ka Kadriga rääkimas, aga seal on kõikidel hobustel juba kindlad sõitjad olemas nagu aru sain.

Kristina ütles ...

Siis on mul veel parem mõte - osta omale isklik hobune! :)