esmaspäev, 29. oktoober 2012

Simunapäev Pariisis ja Kaarmal

Lihtsalt niisama selline pealkiri, eile oli lihtsalt kalendri järgi simunapäev:P Käisin Kati ja Reelikaga Pariisis hobuseid takjatest puhastamas. Kõigepealt võtsime Relluga Fortuuna, kellest pidi saama minu sõiduhobune, aga erinevatel asjaoludel siiski ei saa. Aga temast siis natuke. Ta on suur ja kohmakas ja ei austa inimese ruumi. Suht ebameeldiv oli temaga ühes boksis olla. Mina võtsin ette laka, Rellu saba, pidevalt tuias ringi, pidi mind boksiseina ja enda vahele litsuma, korra naksas mu randmest. Ta tahaks korralikku algteadmiste õpetamist saada: paigal püsimine, inimese ruumi austamine, MITTE hammustamine jne. Tõdesin, et pole lihtne loom, aga arvasin, et võtan selle väljakutse ikkagi vastu. Õhtul selgus aga, et Fortuunast siiski minu sõidulooma ei saa, juu siis pidi nii minema. Järgmisena võtsime ette Fruty, 2 a ponimära. Vastupidiselt Fortsule, tohutult armsa iseloomuga, rikkumata puhas leht, usaldab inimest, laseb endaga toimetada iga külje pealt ja rahumeeli. Tema sabasse jäigi üks suur rasta lõpuks, sest ei tahtnud teda ära tüüdata enda sealolekuga, aga takjatest saime lahti. Andsime talle vabaduse tagasi ja võtsime ette Tuti koos varsa Fantaga, keda hüütakse rohkem küll Südamekeseks:) Tuti on vana ponimära, kel kogemusi palju ja temaga ei olnud samuti mingeid probleeme, tema väga pika ja paksu laka saime ilusti takjatest puhtaks ja saba ka enam-vähem. Varss oli uudishimulik ja mänguline, naksas mind varbast ja uuris üldse terve aeg meie muid kehaosi ja harju jne. Ennast lasi kenasti puhastada, aga laka kallale mitte:D Hiljem tegin Fortuunale natuke kordet, lasin lihtsalt valjad peas mõlemat pidi veidi traavi joosta, käitus väga ilusti kordel, mis oli väikeseks üllatuseks:) Hiljem läksime Kaarmale, tegime seal müügis olevatest hobustest veidi pilte. Aga jah, Pariisi tallist saan ma ilmselt tegeleda ja edaspidi ratsastada ühe noore, hetkel on veel otsus tegemata, valida on kahe hobuse vahel. Eks näis, mis elu toob, ma olen õppinud elama päev korraga, sest elu näitab, et kui hakata ette mõtlema, siis ei tule asjast midagi välja:P

Kommentaare ei ole: