kolmapäev, 4. märts 2009

Ikkagi minu ju:) 4. märts 2009

Sain täna Engega talli. Tahtsin minna, sest oli plaan Hanks harjamajandusega üle käia üle pika aja.
Ta on megakarvane, aga õnneks mitte väga must/tolmune. Kõhu alt oli ta selline veidi rokane (pole ammu ju üldse harja näinud), pikkadesse karvadesse hakkab pikutamisel igasugu kaka sisse...sain ta aga ka sealt ilusti puhtaks!:)
Tagumistel jalgadel tal ikka kärnad - prei ühesõnaga, aga tundub, et natuke paremaks läinud, paistes ei ole üldse ja katsumisel ka ei tundunud valulik. Ehk hakkab vaikselt taanduma:)
Saba pikkusest ma parem ei räägi, see oli peaaegu maani, aga võtsin sealt julmalt 10 cm otsast ära:D, lakka palsameerisin ja kammisin niisama, seda lõigata ma enam ei kavatse, ilusam jääb kitkutud lakk, mille võtan ette millalgi, kui on rohkem aega:P
Kasisin vaikselt poissi, poetasin vahepeal talle porgandeid mokkade vahele ja nautisin niisama hobusega olemist, ikkagi täitsa minu ju!:) See mõte käis mul mitu korda peast läbi...ta on ikka nii kalliks saanud, et seda ei saa sõnadesse panna enam. Ta on mulle natuke väike ja "endiselt":D traavliristand, aga ta on see hobune, keda ma tahan, hobune, kellest ma ei suuda loobuda (selleks peaks väga mõjuv põhjus olema ja uue omaniku valik käiks vist liiga tiheda sõelaga:D)!
Kui poiss ponks välja nägi, siis mõtlesin, et proovin talle vihmakat selga, mille Mailikalt tellisin, oranž ja Bucase oma, ilma voodrita...
Tõin selle talli, hakkasin Hanksile selga viskama ja mis ma märkasin...see oli tal juba seljas käinud:D Pärast tuli välja, et eile oli ta sellega siis õues olnud, sest sadas...
Kiusatusele ei suutnud ma siiski vastu panna ja panin selle talle korra selga, ilusti istus!:)
See ka tehtud, läksin vaatasin, mis maneežis toimub, Enge sõitis, aga hakkas lõpetama, nii et läksin veel talli Hanksi nosserdama ja viimaseid porkse söötma:)
Ta paistis rahulolev ja õnnelik ja see ongi minu jaoks kõige tähtsam...
Endiselt otsin talle rentnikku (tingimused soodsad!). Kui rentnikku ei leia, siis mõtlen midagi muud välja, aga sel aastal tuleb ta sadulasse saada:P
Oeh, kohtumiseni, mu pegasus!:)

Kommentaare ei ole: