esmaspäev, 16. märts 2009

Laka kitkumine 13. märts 2009


Janar lausa ise lõunal pakkus välja, et Pallasesse minna:D Mõtlesin siis, et peaks Hanksi laka juba ka ära kitkuma, ei tea ju, kui kaua mul üldse võimalik talli liikuda on enam:P
Võtsin kaasa kuivatatud saiad-leivad ja käärid igaks juhuks:P
Hobused olid loomulikult koplis, kui sinna jõudsime...läksime siis Hanksile järele, ta tuli meile vastu:)
Imestasin, kui rahulik poiska tallis oli...täitsa üksi, ilma ühegi teise hobuseta ei teinud ta sellist nägu ka, et kisama hakkaks või närvi läheks:) Janar andis talle saiakoorikuid ja pärast söötis heina, et hobusel tegevust oleks:)
Ma polnud väga ammu lakka kitkunud ja alguses avastasin, et ohh, ei olegi nii raske, kui mul meeles oli...aga see oli lihtsalt alguses:D Tegin laka natuke üle poole lühemaks...enamus kordi oli nii, et mina kerisin laka ümber kammi ja Janar siis kitkus tuti välja, sest ma ei jõudnud enam lihtsalt:D Nii saime päris kiiresti asjaga hakkama. Pärast käisin natukene kääridega laka serva üle ja päris ilus jäi:) Tukka ma ei kitkunud, vaid lõikasin otsast natuke, aga sellega see jama, et tal tukk nii ebaühtlase pikkusega, et nüüd vist ka mingid lühemad sälgud servades, pean midagi ikka ette võtma, ta muidu nagu "salgujüri":D
Pärast käisin ta kergelt harjaga ka üle ja viisime koplisse tagasi, kus tegin paar pilti tulemusest...aga mul oli vale objektiiv ja nii ma head pilti ei saanudki:P
Pärast otsisime me tallist pääris tükk aega harja/luuda, et hein ja karvad kokku lükata ja ära koristada, aga me ei leidnud midagi, millega pühkida oleks saanud:D
Janar korjas karvad kokku ja viis ära ja Hanksi pehme harjaga pühkis heinajäätmed Hanksi boksi:D Vähemalt koristasime enda järelt ära, mis siis, et nii ekstreemselt:D
Selline uudis ka veel, et selle nädala jooksul hakkab poiss uuesti trenni saama ja saab lõpuks ehk ka sadulasse:) Rentnikku ma talle ei leidnud, aga Enge hea sõbranna on nõus hobusega praegu tegelema ja teda saduldama...eks siis vaatame, mis edasi saab!:)

Kommentaare ei ole: