kolmapäev, 2. september 2009

Otsused!

Olen mõelnud nii palju, et kaugele on ajuraginat kuulda:P Isegi unes nägin juba hobuseid, ujusin silo sees btw:D
Aga olen praegu sellisele otsusele jõudnud, et enne kevadet teen ma kõik endast oleneva, et Hanksi mitte müüa, siis vaatan edasi, mis saab...
Ta on liiga hea hobune, et temast loobuda, pean edasi võitlema, tema müük oleks minu jaoks emotsionaalselt liiga raske.
Hanksil on nõrk selg (talle käis sadulat passimas Kristin Kerem), millel on soodumus nõgusselgsusele. Selle kallal peab pidevalt töötama, iga päev peab tegema kõhulihastele harjutusi nii kaua, kui selg tugevamaks saab. Väga oluline on õige sadul ja praegu ei tohi teha täisistakut, et selga säästa. Muidu ei ole ratsutamine vastunäidustatud. Ja olukord ei ole õnneks lootusetu, tuleb lihtsalt arvestada tema iseärasustega!
Kui Hanks Lääne- Virumaale tagasi tuleb, siis pean leidma siitpoolt inimese, kes teda rendiks (kasvõi pool renti), et hobune saaks pidevat trenni seljalihaste arendamiseks, sest mina lapse kõrvalt praegu veel ei jõua:(
Kui on kedagi Lääne-Virumaalt, kes seda blogi loeb ja keda huvitaks hobuse rentimine, siis andke aga teada. Kui ma siitkandist rentnikku ei leia, siis pean leppima ka sellega, et hobune kolib rentijale sobivasse talli (treeneri olemasolu on oluline), kuid siis peab rentija tasuma kindlasti kõik pidamiskulud.
Praegu ei ole muidugi kindel veel, et Hanks ikkagi tagasi tuleb, aga igaks juhuks uurin juba vaikselt maad:P Praegu olen ma väga rahul sellega, et Hanks on Pollis ja Regne temaga sõidab, sest tundub, et nad klapivad hästi ja Regne on alati hobusesõbralik ja kohusetundlik!:)
Tänud sulle ja Annale mu hobuse hea kohtlemise eest!:)

Piltide autor Anna!

10 kommentaari:

Anna Pindam ütles ...

Mul on nii paganama kahju, et kasvõi situks selle raha välja, aga näe omagi pole süüa , mis sa siin siis situd.
On olemas ka variant, et kui Lääne-virumaalt rentnikku ei leita, siis saaks hobune meil edasi olla kui leiaks uue sõitja harjumaalt, samuti on olemas võimalus poole rendi maksmisega.

Triin ütles ...

Kuhu talli ta muidu L-Virumaal läheb? :)

Lili ütles ...

Mul hetkel kaks valikut, kas Pallase või Essu tall.

RegneS. ütles ...

Mul on samuti nii kahju loobuda, aga me ka ei teadnud, et võime sellise üllatuse osaliseks saada :(
Aitäh sulle, et oma hobust usaldasid minu kätte ! :')

Lili ütles ...

Pole üldse tänu väärt, te olete head tööd teinud temaga, tundsin seda ju ise, kui tal seljas käisin!:) Ja usaldaksin ta sinu kätte uuesti, kui vaid sina tahaksid ja saaksid:P

RegneS. ütles ...

Ma tahaksin niinii väga aga kahjuks ma hetkel ei saa .

Hukasroosike ütles ...

Kuidas pidevad treeningud seljalihaseid arendavad? MIlliseid harjutusi peab tegema? Puhtalt professionaalne küsimus, sest ratsatreenerite koolitusmaterjalides (treener I ja II kategooria)pole sõnagi kuidas lihased funktsioneerivad.

Lili ütles ...

Ma ei mõtle pideva treeningu all hobuse läbi ajamist, vaid arendavat ja läbimõeldud tööd, et arendada kõhu- ja seljalihaseid. Kõhulihaste tugevdamiseks on mu hobusel sadulapassija poolt ette näidanud harjutus, mida ma ei hakka siin pikalt lahkama, seda tehakse hobuse kõrval seistes ja iga päev vähemalt 50 korda. Seljalihaste tugevdamiseks on vajalikud harjutused, kus hobune töötab läbi selja.
Kui see kommentaar oli irooniline ja saamaks teada minu teadmisi või lollusi, siis ütlen kohe, et mina ei ole just väga tark selle koha pealt ja ei teeks enne hobusega midagi, kui olen konkreetse harjutuse kohta uurinud ja tean, kuidas asi toimib!

Hukasroosike ütles ...

Ei olnud irooniline. Püüan mõista mis põhimõtetest lähtutakse hobuse õpetamisel. See on midagi uut, 50 korda iga päev mingit harjutust teha. Kuidas see välja näeb?

Lili ütles ...

Äkki uurid Kristin Keremi käest (tema need harjutused ette näitas ja passimas käis), sest mina ei olnud juures, kui seda näidati (elan 100 km eemal). Neid harjutusi teeb praegune rentnik Regne, võid ka temalt uurida;)