teisipäev, 15. september 2009

Pallases ratsutamas

Käisin pühapäeval, 13ndal Pallases ratsutamas.
Kohale jõudes küsiti, et kellega minna tahan...eelistasin võimalikult lollikindlat ja rahulikku Anu't...iseliikuv murumuna nagu Maire ütles:D
Maire tõi ta koplist ära, Anu ei tahtnud ennast kätte anda, aga õnneks see siiski õnnestus.
Panin hobuse valmis, Maire enda suksu ka ja läksime välja muruväljakule sõitma.
Anu on paks:D Mu hargivahe laienes vist kolm numbrit...aga pole hullu, täitsa okei loomake praegu sõitmiseks, kui mul tasakaalu ja tunnetust vapsee ei ole...
Mina ja Anu

Mul oli raskusi tema edasi sõitmisega, kippus uimerdama ja siis toodi mulle stekk, mille olemasolust piisas:D Traavisime seal niisama, üritasin ka mingeid sirgeid välja sõita ja volte teha, aga suht raske oli, Anu selline tuim tükk...üle traavilattide kobistasime ka mõned korrad.
Üritasin ka galoppi sõita lõpus, aga suht ürituseks see jäigi, mingi pool ringi vist sain lõpuks sõidetud, aga viga oli selles, et olin täisistakus, ta oleks palju kergemini olnud edasi sõidetav, kui oleksin poolistakus galoppi teinud.
Aga see selleks, järgmisel korral olen targem:D Muidu oli Anu igati vahva, saime omavahel täitsa hakkama, mis sest et ta põikpäine ja viilija on:D
Hea hobune, et mind logisevat kruvi seal seljas välja kannatas:P
Üritan hakata korra-paar nädalas seal sõitmas käima...sel pühapäeval tahaks koos Mairega maastikule minna, vist seekord ka Anuga:)
Pärast tegin pilte koplis olevatest märadest, fotoalbumisse ma neid praegu panna ei saa, sest see ei tööta mul (ei ava lehte), aga lisan paar pilti siia:)
Hanks on endiselt pakkuda müügiks või rendiks, üritan ennast selle mõttega tasa-pisi harjutada, et mul teda vb varsti enam ei ole...

Kommentaare ei ole: