teisipäev, 20. oktoober 2009

Hänksul läheb hästi:)

Hanks on tasapisi oma uues elukohas kohanenud, tal on sõber Erikson, kellega saab väga hästi läbi, mis siis, et too täkk on:P Ma usun, et sellest täkupunnist on talle hea seltsi- ja mängukaaslane:)
Hanks ei ole veel oma uue ratsutajaga ratsa sõitnud Säreveres (viimaste andmete kohaselt:D), aga tal on uus sadul, mis läheb küll sellel kuul Saksamaale toppimisele ja kontrolli.
Tegu siis Kiefferi sadulaga, mis on talle ilusti passitud ja see sobib talle:) Passija ütles, et Hanksile raske sadulat saada, mis sobiks nii hobusele, kui ratsanikule ideaalselt, sest hobune on lühikese seljaga ja pikemat sadulat, kui see, ei saakski talle passida...
Hanksi vaatas üle Ulvi Martin, ütles et Hanksi nõgusselgsus on tema eripära, mida arvatavasti väga ei paranda. Et need kõhulihaste harjutused teevad ainult head ja et temaga võib kõike mõõdukalt teha, üle ei tohi pingutada:P
Ka oli ta midagi öeld hobuse sõrgatsite kohta, et oleks hea, kui Hanks saaks rauad alla. Vb tal sellepärast ongi kõõlusetuped üleval?! Sepa tulekut siis ootame nüüd...
Varsti külastab talli ka Tiit Siiboja, siis pidi ka tema Hanksile silma peale viskama ja oma arvamust avaldama tema selja kohta, eks näis...
Hanks sai ussirohu, kui Säreverre kolis ja uued suulised ja fliispinded, mis on muidugi "ülioluline":D Suulised siis Anna soovitusel kolmeosalised oliivid, Hanks suust väga tundlik ja kipub ratsme taha minema aegajalt... Sellega ei taha ma öelda, et kolmeosaliste oliividega seda ei juhtu, vaid et oliivid on head pehmed suulised lihtsalt, ratsme taha minek/mitteminek sõltub ikka ratsanikust ka:)
Mis ma siis veel oskan rääkida...igatsen hobuseid ja ratsutamist endiselt...Hanksi igatsen ka väga, aga olen õnnelik, et ei pidanud teda müüma, sest mina tean, mida see hobune vajab ja tean, et praegu olen talle nii hea omanik, kui minu võimuses hetkel on! Loodan, et ta ei ole väga õnnetu järjekordse kolimise tõttu ja et uue rentnikuga hakkab kõik ilusti sujuma ja nad omavahel klapivad!:)

Kommentaare ei ole: