esmaspäev, 14. detsember 2009

Käisin Hanksi vaatamas!:)

Eile sõitsime Särku Hanksile ja Marilinile külla. Jõudsime sinna poole kolme paiku.
Viisin Hanksile mineraali ja paksu talliteki ning tõin Säreverest need Pallasest päris suulised ära, mis Hanksiga ringi rändasid:P
Hanks on paksuke, hästi tiheda, aga mitte pika talvekarvaga kena hobune. Ta oli valmis pannes rahulik, vaatas uudistavalt ringi ja pistis nina pihku:) Hea oli teda näha!:)


Kõõlusetuppedega praegu kõik ok, need ei ole üles paistetanud ja muidu paistis ta ka eluga rahul olevat...nad on praegu ainult neljakesi selles nö rendihobuste tallis (seal on koolis õppivate noorte enda hobused või siis Marilini puhul rendihobune).
Tall on ilus ja hubane, kuigi pooleli, tulevikus väga vinge tall kindlasti! Selle talli hobustel on võimalik rohkem väljas olla, kui kooli eurotalli suksudel, sest jooksukopleid on rohkem ja tunglemist ei ole:P


Marilin sõitis maneežis, ta rääkis, et korra on ta Hanksi seljast ka lennanud ja seda siis, kui nad esimest korda välja sõitma läksid:P Üldse pidi ta selline temperamentne ja hea minekuga hobune olema...
Praegu sõidavad nad 2 korda nädalas, varsti lähevad kolmele korrale. Treenerid on öelnud, et traavli ristandi kohta väga heade käikudega hobune, nii et Hanks on kiidusõnu saanud!:)
Nad sõitsid umbes pool tundi, tegid ka galoppi natuke, mina pildistasin (ma ei oska juuuu, nii pahad pildid tulid maneežis, kuigi seal oli hea valgus), paar pilti panin ka siia, ülejäänud on fotoalbumis "Hr Hanks Säreveres" albumi all.


Nii et vahva oli, tundus, et Hanks ja Marilin saavad teineteisega hästi hakkama! Ei teagi, millal ma jälle sinna satun, eks uuel aastal millalgi:P
Aga jah, Hanksi nähes oli mul siiralt hea meel, kui vahva hobune mul on, aga veendusin ka enda jaoks, et tulevikus on sellele hobusele ja mulle endale parem, kui talle uue omaniku leian. Aga seda näitab juba tulevik, põhjuseid on palju, ei hakka siinkohal neid lahkama...
Ta oli, on ja jääb minu esimeseks, see on fakt!:)

2 kommentaari:

RegneS. ütles ...

Aga mul on nii hea meel, et Hänksil hästi läheb. Ikka koguaeg piilun kas on uusi pilte tulnud :)

Kadri ütles ...

Aga mul on ka hea meel! :)