laupäev, 21. august 2010

Kõigest üle pika aja... 22. august 2010

Tere-tere üle pika aja!
Ma ei tea, millest alustada...ehk selles, et Pariisis pole ma sõitmas terve suvi käinud, sest seal olid laagrid ja endal ka tihedalt tegemisi, millest mul on väga kahju, sest igatsus hobuste järele aiva süveneb...
Suvi on nii ruttu otsa saanud, et ise ka ei usu, et juba lehed langevad ja ei olegi 30 kraadi varjus sooja. Ei taha sügist, ei taha talve ja lund ja külma...tahan, et suvi kestaks aasta läbi...
Mis siis vahepeal juhtunud/muutunud on?:)
Ma ei ole enam Lili Laks, vaid Lili Kolberg, nimelt läksin ma mehele:D 6 aastat nagu koos ka oldud ja lapski olemas, miks siis mitte!:P
See ilus päev oli 24. juuli 2010, pulmad olid suurepärased ja pidu kestis hommikuni, mina sain magama 8:15, mis siis, et tunni aja pärast jälle üles aeti:D
Peale pulmi läksime Janariga kahekesi Eestisse pulmareisule, telgi ja muu suure tavaariga...
Esimese öö olime Peipsi ääres, teised kaks Saaremaal Merka juures (seal käisime korra isegi koplis hobuseid vaatamas, Oromis on nii suur ja ilus!), neljanda öö veetsime aga Kablis (Häädemeeste lähedal) Marilini juures ja teate, mis...ma ratsutasin teist korda oma hobusega...lausa 15 km matka tegime...kõik oli suurepärane, ma usaldasin teda täielikult, sest ta oli nii rahulik, julge ja edasipürgiv, ainult väikesest ojast ei tahtnud kohe läbi minna, aga pisukese julgustamise peale ületasime ka selle:)
Kõik oli nii super, kui olla saab, tunne oli meeliülendav, hobune heas konditsioonis ja eluga rahul!
Tagasiteel tegime ka galoppi, see oli mu elu parim, pikal sirgel...liivasel rajal, suurte mändide all...rahulik, samas maadhaarav, ühtlase rütmiga...no nii hea, et ma ei tahtnudki lõpetada, ma olin sellises eufoorias, et oleks tahtnud karjuda!:D
Hanks on super hobune, ma ei tea teist temasarnast...nii julget, nii sõbralikku, nii suure tahtmise ja egoga:D Marilinil veab Hanksiga ja Hanksil Mariliniga, sest nad on koos suurepärased.
Nad on nüüd ka kahel võistlusel käinud, esimesel läks nagu ikka tavaliselt esimestel läheb:D Ühest sõidust tõrkusid välja, teise sõitsid lõpuni, aga üks latt tuli alla...
Eile aga sai Hanks 50-60 cm sõidus 1. koha ja 70-80 cm 4. koha, nii et tublid olid nad!:)
Mul väga hea meel ja loodan ka ise neid millalgi võistlemas näha!:)
Pilte lisan vast ka hiljem, aga ma praegu tööl (aa, see muutus ka veel jah, et ma nüüd tööl, ikka Aqvas, aga enam mitte hotellis, vaid spaa poole peal admin).
Endiselt ootan ja loodan, et ka minu aeg hobuste juurde naasta kord tuleb, kus ta ikka jääb...või jääb?!

Kommentaare ei ole: