kolmapäev, 29. veebruar 2012

Ootan juba seda suurt muudatust:)

Nagu näha, muudan oma blogi väljanägemist päris tihti. Arvan, et selle põhjuseks on minu sees möllav ootusärevus. Ootan tohutult juba seda hobust enda ellu ja ma ei tea ju siiani, kes selleks hobuseks olema saab!
Kohati tunnen ennast nii ebakindlana, siis aga ütleb sisetunne, et kõik läheb hästi ja täpselt nii, kuidas minema peab...
Kui blogi lugemine on kellelegi selle väljanägemise pärast raske, siis andke aga julgesti teada!:)
Varsti-varsti on plaan minna rendile pakutavaid hobuslasi vaatama, annan kindlasti teada, mis ja kuidas ja kuna. Enne aga ei räägi neist hobustest midagi lähemalt:)
Ootan-ootan-ootan...kannatamatu olen;)
Ja minu ellu on tagasi tulnud üks väga tähtis inimene, kellega vahepeal pikalt-pikalt suhelnud ei ole...oma 3 aastat vist! Kui see inimene seda loeb, siis ta teab kindlasti, et temast jutt ja kallistan teda kõvasti, sest ta on tohutult armas ja kallis ja tähtis mulle!:) Loodan, et varsti kohtume!;)

2 kommentaari:

TuuliR ütles ...

Ma olen su pärast täitsa elevil :) Enda elu ilma hobuseta enam ette ei oskaks kujutadagi.

Lili ütles ...

Tänud, Tuuli!:)