esmaspäev, 27. veebruar 2012

Talvest kõrini

Olen paaril korral hobustega kokku puutunud:)
Reedel, 24. veebruaril, käisin siin väga lähedal paari hobust vaatamas, keda rendile pakutakse. Hobused mulle iseenesest meeldisid. Ruun veidi rohkem, kui mära, aga... Seda aga ma siin lahkama ei hakka:)
Ja ma käisin ratsutamas, usute või ei?:D Laupäeval sain hobuse selga!:) Tore mära oli, kuigi minu jaoks esialgu ehk veidi liiga tormakas/särtsakas. Tegin põhiliselt sammutrenni, natuke ka traavi. Ma olen uue hobusega nii raske kohaneja, et selle hobusega ma ühe trenni jooksul korralikult ei kohanenudki. Küll aga on mul võimalus temaga veel sõitmas käia, enne, kui endale rendihobuse toon. Tahtsin seda ka pühapäeval teha, aga nagu needusena jäi mul poja haigeks ja talli ma minna ei saanudki.
Rendipakkumisi on üllatusena üsna kobedalt tulnud, olen nende loomade peale omajagu mõelnud ja natuke selekteerinud ja hetkel on pinnale jäänud üks hobune, keda märtsi alguses vaatama tahan minna. Kuigi on veel paar hobust, keda ma tahaks proovida, siis arvan millegipärast, et kui too ruun mulle sobib, siis ma teisi ei lähegi vaatama. Ma kaalude tähtkujus sündinuna tean, et teen hobuse valimise enda jaoks sellega võimatult raskeks:D
Talvest on aga täiega kopp ees! Tahan sooja ja suve ja kuiva ja päikest ja selle kõige sees ratsutada:) Nii ootan juba seda võimatult kaua tulevat kevadet. Kusjuures kevadekuulutajad aeg-ajalt juba laulavad õues ja nii hea tunde tekitab see. Ja hobused ajavad karva, jeeee:D...kuigi ohh seda hobuse küürimist enne sõitmist, kui tonn karvu on vaja maha nühkida... Edu kõigile selles!;)

Kommentaare ei ole: