teisipäev, 6. november 2012

Otsus

Tegin lõpuks pika mõtlemise järel oma otsuse. Olen kaalude tähtkujus sündinud ja otsuste langetamine ei ole just mu tugevamaid külgi. Aga üritasin enda jaoks plussid ja miinusede ja kõhualuse puhastamisega/katsumisega pean veel ootama, sest mõlema hobuse puhul välja mõelda ja mu kaalukauss langes siis ikkagi Frutyle. Natuke usaldasin ka oma sisetunnet ja ma usun, et nii on õige. Fruty on küll poni, aga see mind ei morjenda, ponid on mulle alati meeldinud ja otsustamisel ei olnud see prioriteediks. Niisiis tutvustan seda ponilist natuke. Tegemist on 2010 a sündinud halli märaga, kes siiani elanud karjaelu ja nautinud puutumatust inimeste poolt. Ta aktsepteerib inimeste kohalolekut, laseb päitsed pähe panna ja puhastada, aga see on ka kõik. Seda saadab pisuke usaldamatus, käe kõrval käimise kogemust on tal vähe, aga saab ka sellega enam-vähem hakkama. Poni isa on täitsa hobusemõõtu hall Fakiir, kes nüüdseks ruun ja ema ponikasvu Tuti, kes on ustav lasteponi laagrites. Ma arvan, et Fruty ise jääb tulevikus ponikasvu. Mis mul temaga hetkel teha...ega eriti ei olegi:) Käin vahel ja puhastan ja patsutan ja harjutan inimese puudutustega, käime käe kõrval natuke jalutamas. Hobune elab oma tavapärast elu edasi, mina lihtsalt ootan, et temast kasvaks ilus ja tore poniline. Eile käisin tallis ka, tiirudest saime sel korral üle õnneks. Siiani on mõistatuseks, millest need tulid, aga loodan väga, et enam seda üle elama ei pea! Puhastasin teda natuke kaelalt ja seljalt, jalgade suhtes tal veel täit usaldust ei ole. Ta oli väga uudishimulik, nuusutas mind, aga kõndis palju eest ära:P Ei tüüdanud teda väga, kui harjasin, siis ootasin, kuni peatub ja võtsin kohe harja ära, et talle teada anda, et paigal seistes saab harja puudutusest kiiresti lahti. Alguses oli ta minu puudutuste suhtes selline ebalev, aga lõpuks, kui ta hakkas asja taipama, muutus ta väga tähelepanelikuks ja uuris mind igal võimalusel. Kui läksin ühte boksi nurka, keeras end näoga minu poole, kui läksin teise, siis jälle jne. Kui boksist lahkusin, tahtis järele tulla:D Suutsin temas ühesõnaga huvi enda vastu äratada ja arvan, et see on hea:)

Kommentaare ei ole: