pühapäev, 14. aprill 2013

Plats on lahti sulanud - kevaad!:)

Sain üle pika-pika aja taas talli poni juurde. Esimene asi, mida Katiga talli jõudes märkasime oli, et plats on lahti sulanud, milline tore algus, sest see tähendab, et kevad on lõpuks käes! Tahtsin kohe valjastel suulised ära vahetada, aga need mingid väga vanad valjad ja õlitamata ja kui suulisi sealt lahti üritasin saada, siis hakkas see põserihm pm ära murduma, komplekteerisin sealt siis ühed teised põserihmad valjastele. Päitseid sain ka nüüd siis proovida, väga ilusti sobivad ja teised ostab Kati ära Fredyle. Puhastasin poni ära, ei olnudki väga must, arvestades seda, et ei olnud teda kaks nädalat külastanud. Kati jõudis Fredyga juba õue minna, panin Frutyle valjad pähe ja järgnesime talle. Fruty oli täna igati asjalik, tubli ja püüdlik, käe kõrval käimisega enam probleeme ei ole, peatub, taandab, kuis vaja. Harjutame nüüd tasapisi korderingi suurendamist, teeb mu ümber juba kenasti ringi, aga veel üsna väikest. Ka käe kõrval jooksmisega tegelesime natuke jälle, Kati veidi tagant küll utsitas, aga siiski arvan, et tuli paremini välja, kui esimesel korral. Seal muda sees just väga mõnna joosta ei ole ja ma ise väsisin nii ruttu ära:P Hiljem patsutasin teda igalt poolt, katsusin teda kõhu alt, jalgade vahelt, panin käe üle selja ja patsutasin sealt, poni hakkab selle kõigega harjuma juba. Mis talle alguses ei meeldinud, oli see, kui ma ta kõrval hüppasin, aga ta on tubli, sest ta ei pane minema, vaid lihtsalt korra võpatas mõnel esimesel korral, ei mingit paanikat ja putku panekut. Mida rohkem kordusi, seda rahulikum ta oli:) Ühesõnaga jäin temaga täna väga rahule. Arvestades seda, kui vähe ma ikkagi seal käia olen saanud, on ta palju õppinud ja ma ise ka. Ka noor hobune saab inimest õpetada!:)

Kommentaare ei ole: