neljapäev, 9. oktoober 2008

Hr Hanks Toilas 8.-9. oktoober 2008

PS! Ma ei tea, kus ma alles elan, alguses kirjutasin, et Hanks alates 6-ndast Toilas, aga 8. okt oli see päev, mil ta sinna sai viidud ikka:D




Seekordne postitus on kahe kuupäevaga, kuna 8-ndal kolis Hanks Toilasse (õigemini Vokka) ja ma jäin sinna ööseks ning jutustan siis kahest päevast koos.
8-ndal, peale kella kahte, läksime autoga treiler taga (siinjuures tänud Kati isale, kes oli nõus mu hobust vedama!:) Essu, et Hanks peale laadida ja Toila poole teele asuda. Olin närviline ja kartsin jubedalt, et midagi võib transpordil juhtuda...
Tõin Hanksi koplist, talli juurde jõudes tahtis Hanks treilerit vaadata, lasin tal nuusutada, tahtis jalga juba treiku peale panna, aga pidin ta veel korra boksi panema...Enge andis talle juua ja vaheas päitsed kindlamate vastu, mina panin asjad kokku ja viisin auto peale...
Siis võis laadimine alata...võtsin juba kotist porgandid ka välja, et läheb suuremaks nügimiseks ja meelitamiseks...aga OHH IMET, Enge juhtis Hanksi otse treilerile peale ja Hanks läks esimese katsega peale nagu iga päev käiks!!! Tagant treiler kinni, mina ette porkse söötma, hobune kinni seotud, hakkasime sõitma, imestades, kui ruttu see läks ja kui hästi hobune peale läks...:)
Peale Kundat tegime korraks peatuse, et vaatada, kas kõik on korras...hobune oli juba suht märg ja eks ka närviline, treiku aknad kinni pandud, sõitsime edasi.
Kohale jõudes oli Hanks läbimärg, alustades kõrvatagustega ja lõpetades tagumiste jalgadega...
Maha tuli ta sama rahulikult ja mõistlikult, kui ta peale läks, kohe tekk selga ja jalutama (aia taga esimesed uudishimulikud hirnatused juba kostusid ja Hanks vastas neile)...aga tal hakkas külm, täitsa värises ja seetõttu sai mõne minuti pärast ka talli viidud...hein ette ja ootama hobuse jahtumist...
Saatsin abilised ilusti ära ja viisin asjad talli ja juba tuli Mairit ka (ta oli korra Toilas ära).
Kui Hanks juba enam-vähem kuiv oli, lasime ta korra talli taha Beiksiga koos jalutama, nad nuusutasid teineteist paar-kolm korda mööda minnes, aga suuremat huvi nad ei näidanud, pigem olid suuremad huvilised eestlaste kari, kes Hanksiga ninapidi kokku saades seakisa tegid...Hanksile aga Beiks meeldis ja pisikesed shetikad ka:)
Hobune rahunenud ja talli tagasi toodud, võtsin talt teki, selle ajaga said ka Bailey's ja poninässid sisse ja varsti hakkasimegi neid söötma...
Arutasime veel Mairitiga, millisesse boksi Hanks läheb, andsime hobustele juua ja läksimegi tuppa.
Järgmisel hommikul läksime koos jälle hobuseid söötma, Hanks oli palju rahulikum, aga siiski mitte veel omas elemendis, peale poolt teist tundi hobuste söögiaega käisin tegin Hanksi boksi tasapisi puhtaks (paar junni välja ja natuke saepuru peale) ning puhastasin poisi ära...siinkohal ka selline juhtum, et Hanks tõmbas talli vahel kinni olles oma peaaegu uued päitsed puruks (sel ajal ma olin ise veel boksis junne korjamas)...ta lihtsalt hakkas ühel hetkel ennast vedima taha nii, et ei allunud enam päitsete survele ja raksaki need puruks läksidki, sai isegi oimukohale marrastuse...sai siis lahtiselt teda puhastatud:P
Poiss puhas, viisin ta korra ringaeda, lasin tal seal natuke joosta kumbagi pidi, vist kokku 10 min, tuletasime paari harjutust meelde.
Poiss on üle käte läinud kusjuures, ei oska käe kõrvalgi enam käia...:P
Tulin kolmese bussiga koju tagasi...kuradi kahju oli tulla...poiss veel vaatas mind üle boksi serva...tean, et tal on seal hea ja saan teda iga kell vaatama minna, aga mingi mure on ikka...loodan, et kõik läheb hästi!:)

11 kommentaari:

Heidi ütles ...

Oi, see on vahva, et ta siinkandis on. Eks ma siis laupäeval näen teda :P

Lili ütles ...

Ta seal päris pikalt, ma arvan, ise ka veidi tihemini seal vist nüüd, ei saa ju kaua hobusest eemal olla:D

Kadri ütles ...

Heehe, aga ma tegin täna sinu pisikesele pai :) Käisin täna korra tallis ühte hobust toomas ja siis nägin Hanksi. Kenakene sul! Mõnus sale ja pehme! :D
Käin millalgi veel külas, kui mitte juba homme

Lili ütles ...

Tore:) Aga keda sa sealt tõid?:) Ja tee talle ikka pai, kui seal käid, talle meeldivad paid:D

Kadri ütles ...

Kaisa hobune Sara oli minu tallis, nüüd tänasest peale on Toilas.

Näha oli jah, et paid meeldivad! :D Hakkan teda salaja ära hellitamas käima 8)

Lili ütles ...

Aga nänni käest ei tohi anda!:D And I mean it! Ta ei ole harjunud saama ja ei taha, et harjuks ka...künasse saab oma nänni alati ja ta sellega väga rahul, sinna võid panna!:) Aga nunnnutamas võid alati käia:P Ja seda kuulsin jah Mairitilt, et üks mära pidi juurde tulema, et ei tea, mis saama hakkab:D

Kadri ütles ...

Ahhm ära muretse! Nii lahke ma ka tegelt pole, et hakkan ninnunännutama :D
Paitan ikka, aga porgandid ja muud jätan endale! Ise ei söö, teistele ka ei anna! ;D

A ja siis mul tekkis selline küsimus, et sellel Hanksi nimesildil oli tõuks märgitud Eesti sporthobune. Agaa. eee, kuidas see võimalik on? :D Traavlist ja nüüd juba aretatakse ? :O
Ristand ei peaks olema?

Lili ütles ...

Peaks ikka ristand olema minu mõistes:D Aga passis ta jah ESH, ei tea, mis imeläbi:P Saavad panna ka ESH-ks, kui ema on traavel, isa puhul ei saa vist...minu meelest on nii:D

Lili ütles ...

Anyway, msnis on lihtsam suhelda:D

Kadri ütles ...

k2rup2rdik22@hotmail.com
Muljetame MSNis siis! :D

Anneli ütles ...

Ma alles täna avastasin selle blogi. Pole ime, et ta teil nii märg treikus oli, kui aknad kinni panite. Aknad peavad lahti olema, muidu õhk ei liigu :)