neljapäev, 23. oktoober 2008

Tekimure! 24. oktoober 2008

Mure siis järgmine, meietall.ee lehelt saab päris hea hinnaga teki, ma arvan, aga no silme ees on nii kirju, ei oska valida...
Ei tahaks hobust väga soojalt sisse pakkida, samas ma ei tea, kas tasub tellida vihmatekk, millel ei ole voodrit või peaksin siiski voodriga variandi tellima...
Siis ei tea ma veel, kas tasub hobusele osta nö tallitekk...ses suhtes, et tall on Toilas talvel ikka väga külm...samas on hobuse termoregulatsioon alati parem ilma tekita jne...ei teagi, mida teha... Vihmakindla teki tahan nii kui nii tellida, sest ei taha, et hobune väljas märjaks saades külmas tallis peab ühe koha peal seistes külmetama...parem on, kui ta ei saagi märjaks:)
Nii et aidake siis nõu ja jõuga, kes tahavad, kellel aega kaasa mõelda, kes teavad...
Veel küsimus, mida tähendab see 600D ripstop-polüester?
Järgevalt siis näiteid tekkides, mille vahel kavatsen teie abiga valida:


Avalanche vihmatekk, fliisvoodriga, pealiskangas 600D ripstop-polüestrist. Värvid: pruun, suitsuhall/helesinine. Hind 908.-

Avalanche vihmatekk, high-neck, pealiskangas 600D ripstop-polüestrist. Värvid: pruun, rooste oranž/suitsuhall. Hind 804.-

Avalanche talvetekk. Kõrge kaelaosaga, 300 g vatiintäide ja polüester vooder. Pealiskangas 600D ripstop-polüestrist. Värvid: pruun, tumelilla, suitsuhall/oranž. Hind 934.-


Avalanche kõrge kaelusega talvetekk. Veekindlast materjalist ja sooja voodriga. Värv: tumesinine. Hind 891.-


Puuvillane/polüestertekk (Horse Comfort), kinnitused rinna ees, kõhu all ja jalgade vahel. Värv: siniseruuduline. Hind 470.-



Soe tepitud tekk voodriga, sobib sees kasutamiseks. Värvid: tumesinine/helesinine, tumesinine/valge, tumepruun/helesinine. Hind 434.-



Kõik tekid ei ole veekindlad, seetõttu need on näitamiseks selle kohta, kas tasuks tellida tallitekiks...pildid pärit leheküljelt http://www.meietall.ee/

8 kommentaari:

grets ütles ...

Praegusteks ilmadeks ostaksin ma vihmateki. Kui ilmad lähevad külmemaks ja lund tuleb (kas on see võimalik???), siis kasutaksin talvetekki. Tavaliselt need tekid mis on 2,3,4 in one, on kehvemad kui konkreetselt ühe asja jaoks tekid. Aga samas, kui kahe-kolme teki jaoks raha pole, siis ostaksin ma selle veekindla talveteki (sinine oli pildil, kõrge kaelaga vist). Aga sellega oleks praegu tal liiga soe, juhul kui tal on pikk karv(mida ma eeldan olevat, kuna ta on olnud hetkel tekita).
Kuid kui sul on olemas mingi fliis- või tallitekk, siis ostaksin vihmateki ja talvel saaks siis vihmateki alla panna fliisi. Eks siin on hästi palju plusse ja miinuseid, mida telli. Aga pane kirja ja vaata, mis on kõige sobivam.

grets ütles ...

*tellida :)

Ja anna siis teada ka, millise kasuks otsustasid.

Meika ütles ...

minu enda mõlemal hobusel on ostetud vihmatekk voodriga, kuna talvel on see soe, ja vihmase ilmaga peab vett, niiet mina olen väga rahul. kuid hea oleks kui kaela osa ulatub poolde kaela, siis ei kipu vihma või lund teki alla sadama. tallitekk oleks muidugi hea :) aga selwas on hetkel nii et hobused on üldiselt ööpäev läbi sama tekiga, ainult võetakse siis ära, kui tekk on vägaväga märg.

Ingrid ütles ...

Mina jätaks küll sinu hobuse puhul igasuguse tekitamise ära, mingit erilist trenni sa ju temaga see talv ilmselt ei tee, ja misjaoks siis hobust lühikarvalisena hoida - tekk või mitte, aga mida lühem karv, seda suurem on tõenäosus haigestuda nii või teisiti.
Eriti käib mu jutt muidugi talliteki kohta, seda enam, et madal temperatuur ei tee hobusele korraliku karvkatte puhul absoluutselt mitte miskit. Kui keegi sul viitsib vihma ajal talle mingi õhukese veekindla teki peale visata, siis see ilmselt halba ei tee, aga ma mingid voodritega paksemad tekid jätaks tõepoolest ära. Pole ju vajadust...

Lili ütles ...

Talliteki ostmises kahtlesin isegi, sest karvkate on tal juba suht hea...aga just tahan vihmatekki, et ta märjaks ei saaks ja ei peaks pärast märjana külmas tallis olema...niisiis ostan ikkagi vist vihmateki ilma voodrita, kui talvel vaja, saab ju fliisi alla panna. Tänud vastajatele, sain palju abi!:)

Laura Evisalu ütles ...

minu meelest on esimene ja kolmas tekk kõige, ma ei oskagi öelda,normaasemad. Aga kui sa temaga trenni väga ei tee ja ta hirmsasti ei higista, siis ilma tekita on ikka mugavam ja parem.

Kadri ütles ...

Tekk võib ju alati olla. Kasvõi nii igaksjuhuks.

Nende vahel mis blogisse olid pannud, valiksin selle :
Avalanche kõrge kaelusega talvetekk. Veekindlast materjalist ja sooja voodriga. Värv: tumesinine. Hind 891.-

. Ma vaatan ka meietallist, äkki tellin ka teki. Vahest ikka vaja peale visata. :)

Lili ütles ...

Ma vist tellin selle vihmateki ilma voodrita, et kui vaja, saab fliisi alla panna, kuigi arvan, et talvel lausvihma vast ei tule (but who knows!!). Praegu on küll nii soe, et voodriga tekk on paks peale visata...