esmaspäev, 27. oktoober 2008

Kurb...:( 27. oktoober 2008

Tellisin Hanksile vihmateki ilma voodrita, Avalanche oma, roosteoranž/suitsuhall (meeldib see värv:P), 804.- Selle kätte saamisega läheb ka veel kahjuks aega nüüd...aga vähemalt on tellitud.
Suured tänud nõuandjatele, sain palju abi ja otsustasin just tänu teile, et ei telli mingit voodriga tekki, tekk ainult selleks, et ta märjaks ei saaks!:)
Muidu aga olen suhteliselt kurb...eemal Hanksist ja üldse hobustest... Juba mõtlen siin, et kevadel tahan ta ikka Essu tagasi tuua, siis on võimalik hakata teda jälle sadulasse panema...
Praegu aga igatsen teda hullu moodi...on lootust, et kolmapäeval äkki lähen hommikul Toilasse...see oleneb aga suuresti sellest, kuidas ma puhata saan teisipäeval (homme), sest täna oli mul migreenihoog ja terve päev oli väga halb, olin voodis...süda paha jne...praegugi pole veel hea...et kui ma homme hommikul töölt koju minnes saan ennast korralikult välja puhata, siis saan endale lubada, et teise vaba päeva veedan Toilas.
Miss him!:'(

5 kommentaari:

Kersti ütles ...

gonna be alright,ur gonna see him soon:)

Lili ütles ...

Hope so!

Carmen ütles ...

http://meietall.ee/index.php?id=shvarustus1&menu=51,10,105&view=935

Seda tekki mõtled ? Plaanisin ka seda osta. Aga sellel mingisugust voodrit pole sees ?

Lili ütles ...

Sinu antud link küll avanes, aga pilti seal ei olnud...mõtlesin sealsete vihmatekkide alt seda kuuendat...oranž on põhivärv ja hind 804.- Sellel voodrit ei ole jah.

grets ütles ...

Mul on samasuguste värvidega imeilus talvetekk. :)