teisipäev, 4. november 2008

Ei saa aru... 4. november 2008

Tellisin teki juba ikka päris ammu (nädal aega tagasi?) ja siiani ei ole arvet saanud ja mitte mingit teadet selle kohta, kas mulle telliti tekk ära või ei...
Jutt siis meietall.ee-st, seal nimelt paljud asjad ettetellimisega ja sellega läheb aega, aga mulle arve võiks ikka saata või vähemalt märkugi anda, kas mu tellimus on läbi läinud..
Kuidas on teie kogemused meietall.ee-ga, kui kiiresti on teile vastatud ja kui kiiresti olete arve/kauba saanud?
Täna hommikul kirjutasin uuesti neile, aga siiani ei ole samuti vastust saanud...ok, olen vaid ühe päeva oodanud, aga loodan tõesti, et homseks saab juba midagi teada, muidu muutub asi küll imelikuks...:S

Siis veel väike lugemispala, keda huvitab ja kes viitsib lugeda, Kati Murutari artikkel minu sugulaste hobumaailmast!
Head lugemist!:)

http://horsemarket.ee/index/index.php?page=articles&aID=905&lang=est

9 kommentaari:

Kati ütles ...

Seal käibki asi toekiirusel, olen ise ka tellinud. Õnneks on kaup korralik, edu ootamisel.:D

Anneli ütles ...

Meietallist olen saanud vaid ülikiire ja mugava teeninduse. Kaup kiiresti käes ja kui on probleeme, siis alati teavitatakse.

Heidi ütles ...

Eile (vist oli eile, või oli üleeile..) oli mul kirjavahetus meietalliga. Ja ennegi olen sealt kaupa tellinud. Esimene kord mu ema helistas sinna, ja telefoni kaudu lepiti summa kokku. Nüüd viimased paar korda olen emailitsi tellinud, arve olen siis kätte saanud kui asjad kohal on. Või siis palumise peale veidi varem.. Ma arvan, et tänase õhtu jooksul peaks olema sulle vastatud..

Kati ütles ...

okei, aga minu ühte tellimust ei täidetudki, paar nädalat ootasin vastust, siis polnud enam asju vaja.

Anneli ütles ...

Oled sa kindel, et su tellimus jõudis kohale üldse?

Unknown ütles ...

Nagu mina aru olen saanud, viibivad nad vahepeal Soomes ja siis ei saa nad meiltsi tagasi vastata, kuna arvatavasti pole kirja lugenud. Muidu on kaup alati suhteliselt kiirelt kohal. Siiani on ainult mulle ühe korra vale suurus ja värv pükse saadetud, aga sain ümber ikka ilusti vahetada :p ! Loodan, et saad vastuse varsti ;)

grets ütles ...

Mina tellisin nt otse Horzest ja tuli suht kiiresti kohale. Kindlam kui kuskilt kellegi kaudu tellida. :D

Kati ütles ...

ma arvan küll, aga uurima ja uuesti kirjutama ei hakanud, sest sain asjad teisest kohast.

Lili ütles ...

Sain siis vastuse nüüd ja tellimus oli neil kohal, aga sain aru, et ta hakkas tellimustega tegelema alles nüüd ja kaup jõuab järgmisel nädalal kohale, kui hästi läheb!:)
Ma olen ka korra varem tellinud, siis sain arve ja kauba ruttu!:)