neljapäev, 20. november 2008

Ikka loodan... 20. november 2008

On 20. november ja nagu näete, ei ole ma ikka Toilasse saanud ja sellise ilma jätkudes ei saagi veel tükk aega, sest autol ei ole talvekumme ja esisillas ka mingi selline jama, millega ei riski pikka maad ette võtta, eriti veel üksi, Janar on ju päeval tööl, kui mul vaba juhtub olema.
Eile, kolmapäeval, tahtsin väga minna, oli sula ja suur tee puhas, aga enda autoga üksi ikka ei tahtnud minna ja isa autot ei andnud (närvi ajas ja isegi nutma!)...
Mairitiga olen rääkinud, Hanksil pidi hästi minema!:)
Mairit ütles, et poiss ei ole ka enam ülbust üles näidanud...ja kaera andmisel pidi olema tal juba paar nädalat pissimise rituaal...et kui kaera andmine on, siis poiss pissib ja ringutab ja siis läheb maia näoga kaera juurde!:D
Küüslauk oli tal otsa saanud ja õli ka otsakorral, et ehk siis õli viin talle, kui saan...küüslaugu kuuri teen mõne aja pärast jälle.
Loen ikka iga päev teiste blogisid ja tahaksin ka ise väga uudistest kirjutada, aga mida pole seda pole...mitte kuidagi ei saa lihtsalt sõrmenipsuga ennast hobuse juurde võluda...kui see vaid nii lihtne oleks!
Õues muudkui sajab ja sajab...soe oli hommikul, kui tööle tulin ja kohe mitte ei ole tahtmist siin 12 h olla, et siis õhtupimeduses jälle koju minna, seda valget lund ja selle pehmust näen ainult aknast...tahaks hoopis hobuseid pildistada, vahvad pildid tuleks!:)
Järgmine lootus Toilasse saada on pühapäeval, aga see sõltub ka suuresti ilmast ja ka Janarist...oeh, raske see eluke, aga eks ma üritan ikka pea püsti hoida ja mõelda, et ega Hanksil millestki puudu ei ole, ega tema mind ei igatse, mina olen see lollike, kes tahaks talle patsu-patsu teha ja teda lihtsalt lumel kappamas vaadata...
Muide, eile panin toas tuju tõstmiseks küünlad põlema ja viirukit põletasin kaa...JÕULUTUNNE tuli:D Janar naeris mu üle natuke...aga ega siin ei ole naerda midagi...vb jõulude ajal ei olegi lund, tuleb see tunne ära tunda!:D
Mõnus oli!:)
Seniks päikest kõigile talve algusesse ja loodan ikka varsti minu ja Hanksi kohtumisest ka kirjutada, pöidlad pihku!:)

5 kommentaari:

Anett ütles ...

hanks tegi essus ka nii,et kui hakkasid kaera andma, siis koguaeg pissis enne ja tuli kaera sööma :D

Helina ütles ...

Kui toila saad, siis vaata ikka kuidas troopikul ja teistel eestlastel läheb ka eks :) kas nad on muidu öösiti sees juba kui tead (eestlased)?

Hanna ütles ...

Nii kurb on lugeda, et sa oma pisikese juurde ei saa, ma näen oma poissi 2-4 korda nädalas ja tunnen nagu see oleks igavik ://

Lili ütles ...

Ei saa jah ja ei tea ka, millal saan, kui nüüd peale lumetormi teed puhtamaks saavad, siis ehk...
Eestlaste kohta ei tea, kas nad juba öösiti sees, aga arvan küll, talv täitsa kohal ju:P

Kristhel Vaht ütles ...

Pissib selleks, et kõhtu uuele söögiringile ruumi juurde saada :P