kolmapäev, 24. juuni 2009

Hanks hakkab kolima... 25. juuni 2009




21. juunil käis rendihuviline Hanksi vaatamas ning mina ja Janar tallis, kuhu Hanks kolima hakkab...
Regne'le (tulevasele rentnikule) Hanks meeldis ja poiss kolib lähiajal Polli Loomaaeda Harjumaal. Praeguse seisuga kopliperioodi lõpuni, aga kui neil kõik klapib, siis vb ka kauemaks...
Mõnes mõttes olen kurb...poiss kolib kaugemale minust ja näen teda veel harvem...samas olen rõõmus, et ta saab Anna käe alla Regnega treenima. Mul paraku lihtsalt ei ole endal lapse kõrvalt nii palju aega, kui noore hobuse jaoks vaja on ja majanduslikult on mul praegu vaja hobusega seotud kulud minimaliseerida!
Regne ja Anna on toredad ja usun, et Hanksil on seal hea...tal karjas noored nagamanid ja nendega hea nattida, karjamaa suur (silmapiiri taha ulatuv), nii et mis nii viga:D
Anna lubas palju-palju pilte teha ja nii näen ka, kuidas tal seal läheb ja mis edusamme nad teevad.

1 kommentaar: