pühapäev, 28. juuni 2009

Polli Loomaaia elanik ja Regne rendihobune:) 28. juuni 2009

Reedel, 26. juunil kolis Hanks Polli Loomaaeda ja on hetkel veel teadmata ajaks Regnele rendihobuseks ja muidu sõbraks!:)
Üleval siis pilt tema esimesest päevast koplis!:)
Pallasest ära mineku kohta oli Hanksil muidugi oma arvamus...ta ei taht kuidagi treilerisse minna, kuigi on seal siiani ideaalselt käinud...lõpuks sai ta kordedega peale "tõmmatud", kokku kulus laadimiseks vist oma kolmveerand tundi, ma arvan, ega ma aega ei lugenud:P Aga peale ta sai ja kenasti ka kohale!:)
Esimese öö veetis ta tallis, järgmisel päeval tutvus oma uute seltsilistega ja täna juba Regne endaga lähemalt...Anna on mulle juba palju pilte teinud ja mul on ainult rõõm vaadata!:)
Hanksi tegemisi kajastab edasipidi rohkem kindlasti Anna enda blogi, mis asub aadressil:
http://polliloomaaed.blogspot.com/
Üleval kaks pilti teisest päevast Pollis.
Mina üritan aga siiski ennast tasa-pisi hobustega uuesti siduma hakata ja Pallases natuke lapse kõrvalt ratsutamas käia, et päris ära ei unustaks ja kui ükskord mu unistus täitub ja ma oma hobusega täitsa koos olen, siis ma olen nii häppi, et seda ei saa sõnadesse panna...
Tuleb rasked ajad üle elada ja kindla sihiga oma eesmärkide poole püüelda, küll siis kõik kunagi ka õnnestub! Vähemalt nii ma loodan!
See blogi aga elab ka sel ajal edasi, kui Hanksi pole, sest mõtteid ja tegemisi seoses hobustega on ka sel ajal:)
Seniks aga edu Regnele, Hanksile ja Annale, loodan, et koostöö sujub!:)

Kõigi kolme pildi autor Anna, aitäh!:)

Kommentaare ei ole: