teisipäev, 2. juuni 2009

Varsti oleme tagasi!:) 2. juuni 2009

Tere üle pika aja!:)
Olen olnud kaua eemal hobustest ja ka blogist, kuigi mõned korrad isegi olen Hanksi vaatamas käinud Pallases. Pole aega olnud kirjutada lihtsalt...õigemini, mis siin ikka kirjutada, kui seal käimine on piirdunud lihtsalt hobuse patsutamise ja saiakoorikute söötmisega:P
Hanks on aga vahepeal edusamme teinud:) Ta käib sadulas ja jõudis juba nii kaugele, et tegi ratsanikuga veidi kordel traavi...nüüd ootab ta aga mind!:)
Minust siis nii palju, et sain vahepeal lapsevanemaks!:) Paljud vb ei teadnud ja ei saanud aru, miks hobusest nii kaua eemal olen ja miks blogi ei edene...
Minu poeg sündis 20. aprillil ja nüüdseks oleme nii palju kosunud, et varsti tahaks ise tasa-pisi jälle sõitma hakata. Esialgu kasvõi korra-paar nädalas, sest poja kõrvalt alguses rohkem ei jõua...aga küll ma ennast jälle sisse elan, seda ma luban ja blogi läheb ka täie hooga edasi!:)
Hanks on vahepeal hästi elanud, ta on kõvasti kosunud ja talliomaniku sõnul ka natuke kasvanud, ta on minu parim ja ei jõua ära oodata, et me jälle koos aega saaks veeta!:)
Varsti tuleb ka uusi pilte Hanksist, pole saanud lihtsalt tallis käia, aga lähipäevil ehk jõuan sinna...
Oeh, kuidas ma igatsen Hanksi ja ratsutamist...ega sellest enne aru ei saa, kui peab nii kaua sellest kõigest eemal olema...
Varsti oleme aga tagasi!!!:) Juhheiiiiii....

8 kommentaari:

Heidi ütles ...

Palju õnne sulle! :)

Pätsu ütles ...

Minu poolt ka õnne :) Ja loodan, et saad siis kiiresti-kiiresti Hanks'i juurde tagasi :))

Keidi ütles ...

Palju palju õnne!!!

Triin ütles ...

Paljupalju õnne! :D

S_T ütles ...

PALJU ÕNNNNEEE :)

Rita Romanovski ütles ...

Palju õnne poja saamise puhul! =)
Hanks on leidnud endale uue mänguasja, kelleks on minu lapiline JRT Sheikh =)
Teda on eriti tore ju mööda põldu taga ajada :D
Kosu ja tule ikka Hanksi juurde.. Ta ootab sind ;)

Lili ütles ...

Tänud kõigile!:)
Hanksile meeldivad jah igasugu pisikesed "mänguasjad":D, üldse ei imesta!:P
Ja ma ise ei jõua ära oodata, millal Hanksi juurde saaks!

Kadri ütles ...

Tõsiselt lahe! Palju õnne!
Kusjuures ma täna mõtlesin su peale ja hakkasin su raseduse üle mõtlema, et millal sa sünnitama peaks... Avasin blogi ja sain oma küsimusele vastuse :P
Aga palju õnne veelkord. Hanks on ka tegija juba :P