neljapäev, 25. veebruar 2010

3. trenn - 24.02.2010

"Kellelgi" on vist midagi selle vastu, et ma seal trennis käin, sest siiani on igal korral olnud mingi jama.
Esimesel korral ei olnud mul ootamatult transporti, sest Janar pidi ära minema. Isa sai mind küll suure orgunnimise peale vedada, aga siis ei leidnud me talli üles, kuigi olin seal käinud:D
Teisel korral möllas väljas selline tuisk, et arvasin, et ei jõua sellepärast kohale, kõik veel hirmutasid takka, et väikseid teid pole lükatud jne. Hirm oli sõitma hakates suur, aga kohale ma siiski jõudsin:P
Ja eile...tund aega enne seda, kui pidin trenni hakkama minema, helistan mu vend Tallinnast, et Janar talle järele läheks, sest tal jalg kipsis...ei no tore-tore, kuidas mina trenni saan ja kes lapsega jääb?!?
Helistasin emale, õnneks ta sai tulla lapse juurde ja sain vanemate autoga ise trenni minna...
Ei tea, mis järgmisel korral juhtub...
Igal juhul...kohale ma taas jõudsin, suht vara isegi, kedagi peale tallimehe tallis polnud:P
Vahetasin riided, siis tuli ka Reet ja sain hobuseks Gucci, mille üle ma just rõõmus polnud...aga mis teha, see on grupitrenni "võlu"...
Võtsin harjad ja läksin teda siis puhastama, ta oli sellise hoiakuga algusest peale, et talle ei meeldi mu kohalolek, ühel hetkel tahtiski näksata (hiljem mitu korda)...kui tahtsin teisele poole teda minna, siis lihtsalt passis ühe koha peal ja ei last mind läbi, eks ma olin veidi ebakindel ise ka temaga, sest võõras hobune ja see näksamine just enesekindlust ei sisendanud:D
Puhastatud ma ta sain ja ka sadultatud:P
Trennis olime kolmekesi.
Gucci on suhteliselt mugava liikumisega, küll aga laisk, kui kedagi tema ees ei olnu, ja õel on ta ka teiste vastu...kurve ta lõikab julmalt, kui hakata teda suunama ehk sellele vastu võitlema, siis lõpeb see sellega, et kurvi lõikamine õnnestub tal veel paremini...ühesõnaga ei olnud meeldiv temaga sõita:D Üritasin seljas temaga mitte "võidelda", ratset hoidsin õrnalt, kuid ühtlaselt ja saime nii oma traavid enam-vähem ka tehtud. Kuna trenni tuli ka Falkland, aga tema hakkas põhimõtteliselt inimesele vastu, siis läks Reet ise tema selga ja Inga vist oli ta nimi (vabandan, kui eksin, mul nimedele kehv mälu)...tõi endale Vespera.
Mõtlesin, et proovin huvi pärast ka seda Falklandi ja küsisin Reeda käest...ta oli nõus, vahetasime hobused, Reet tahtiski ka Guccit proovida.
Falkland...hmm...njah...Reeda all oli ta väga vinks-vonks poiss, minu all veel sammus ka, aga nii, kui Reet ütles, et võtame nüüd traavi, nii oli kõik...hobune põhimõtteliselt ei läinud sinna, kuhu mina teda suunasin ja põhimõtteliselt ta keeldus traavi minemast, vehkis peaga, keeras ennast vastu seinu, poste ja kuhu iganes, aga mitte mingil juhul sinna, kuhu mina tahtsin:D Nii me seal vingerdasime mõnda aega ja võtsin siis Gucci tagasi, et trenni edasi teha:P
Ma ise tundsin, et see trenn mulle suurt midagi ei andnud, sest pidev jälgimine, et Gucci kellelegi hambaid tagumikku ei lööks või jalgu käiku ei laseks, võttis enamuse minu trenni ajast...
Küll aga üritasin ka sel korral jälgida, et ma vasakule sõites ennast sissepoole ei kallutaks ja traavilt sammule või peatusele minnes enda sääri ette ei viiks...
Galoppi sõitsin Gucciga poolistakus...vasakut pidi oli enam-vähem, sain ta galoppi ja ta jooksis üllatavalt rahulikult (muidu ta kipub kiirustama) ja ei sõitnudki poste maha, paremat pidi aga tõusis pidevalt valest jalast, seda ka minu tõttu muidugi, sest ma ei suutnud galopile tõstes sisemist painet saavutada...ja kui ka sain ta galopile kuidagigi, siis sõitsime me postist postini, hea, et mu jalad alles jäid:D
Ühesõnaga see trenn oli selline segane ja mitte midagi erilist, aga kõik trennid ei olegi vennad:D Sain vähemalt ühe kogemuse (hobuse) võrra rikkamaks jälle, ega see paha ka ei teinud...
Trenniga ma rahule ei jäänud...aga ehk järgmisel korral läheb paremini jälle.
Engelt ostan ma säärised ära, mida ma kõik korrad kasutanud olen, ta ei kasuta neid nii või teisiti:)
Järgmise trenni leppisin kokku teisipäevaks, aga eks näis, mis siis ette tuleb:D
Täna on ilus ilm, minge õue, ma lähen ka nüüd!:)

Kommentaare ei ole: