teisipäev, 27. aprill 2010

Fredy - 23. aprill 2010

Mul pole olnud aega kirjutada, mida eelmisel reedel tallis tegime.
Läksime Katiga kahekesi, Reelika oli haige. Kuna Janar oli tööl, siis viisin lapse venna juurde ja Kati tuli mulle sinna järele.
Kati andis mulle Fredy, ise võttis Fuksa, tal oli plaan mõlemaga natuke hüpata. Ette tegi ta Fuksale ratsastust, mina sõitsin lihtsalt Fredyt soojaks. Väga mõnus ja mugav ja tip-top loom on see Fredy, toimib igati, ainult oska küsida:D Sel korral sain juba paremini temaga sina-peale, ei jooksnud pea püsti ja suutis keskenduda. Tegime nagu ikka, volte, natuke üle lattide traavi, galoppi. Ma ise veel nii tasakaalutu ja lihasteta, et kergem on mul praegu galoppi poolistakus sõita, ka traavi ei jõua ma kaua täisistakus teha, sest väsin ruttu ja siis on jama majas:D
Poolistakus galopis kipuvad mul aga vahepeal kannad üles tõusma, seda jälgisin hoolega ning väga kenasti saime hakkama:) Iga korraga tunnen, et tunnetus hakkab paremaks minema. Kati pakkus, et teeksin paar väikest kõksu ka, aga loobusin veel sel korral:D
Hiljem, kui hobused soojad ja Kati juba Fuksaga ära oli hüpanud, vahetasime hobuseid. Fredy oli sel korral hüpates kuidagi hajameelne, kord läks alla, siis tõukas imekaugelt, siis rapsis veel mingi sammu enne takistust teha jne. Ühesõnaga Kati pold üldse rahul, aga nad pole ammu hüpanud ka, mingi 50 cm vb tuli ära:D
Fuksa hakkab juba sõites eest veitsa järele andma, kuigi tal see suu on selline hell koht, kui rahuliku ja pehme käega sõita, siis jookseb ilusti ratsmes, nii kui natuke rohkem võtta, nii hakkab peaga mängimine peale.
Tahaks rohkem Fuksaga sõita tegelt, aga ma olen seal vaid abiline ja mul pole valikut, kellega...

Pühapäeval, 25ndal käisin Kaarmal eluolu vaatamas. Seal tallis sai kunagi aastaid sõidetud, kodutall nö, aga seal on ja jääb kõik nii nagu ta on...ei oskagi seletada ja ei tahagi. Aga jah, hobused seal enamuses juba võõrad minu jaoks. Rääkisin Agega juttu, vaatasin ringi, tegin pilte ja ootasin Toivot, kes tuli Tallinnast ravilt.
Age läks sõitma ka...vaatasin, kuidas ta Karonaga sõitis, täitsa hästi said hakkama, igavesti vinge mära on, superhea ratsastusega, oleksin tahtnud isegi selga istuda:D
Praegu ei teagi, millal saan talli minna, ehk reedel, aga Janaril praegu töö vahetustega, eks näis, väga tahaks juba.

Kommentaare ei ole: