pühapäev, 11. aprill 2010

Uudiseid:) - 12.04.2010

Praeguse Hanksi rentnikuga läbirääkimiste tulemusel võtsin hobuse müügist maha. Selleks mul mõjuvad ja omad põhjused, aga hobune jääb minu omaks veel vähemalt aastaks-kaheks:) Eks näis, mis tulevik toob!
Mulle pakuti noorte hobustega tegelemise võimalust ja ratsutamist ühes tallis Lääne-Virumaal. Kui see käiku läheb, siis olen ülihäppi, Reeda juures siis enam käia ei saa ega jõua. Aga sellest lähemalt, kui kõik on juba nii nagu peab:D
Päikest kõigile sellesse ilusasse kevadesse!:)
Tahaks ka vahepeal teada ja kontrollida, kas ja kes siin ka lugemas käib?:)

8 kommentaari:

Anna Pindam ütles ...

Mina mina mina ja siis veel mina

Lili ütles ...

Sinus ma ei kahtlegi!:);)

mann ütles ...

Mina loen ka

ツNöpsu♥ ütles ...

Ka mina aeg-ajalt käin lugemas :) Väga huvitav on :P

Grete L. ütles ...

mina

enelin ütles ...

mina:)

Anett ütles ...

mina ka

Triin ütles ...

ma ka loen :)