neljapäev, 12. jaanuar 2012

Alustan uuesti:)

Kõigepealt ilusat seda aastat kõigile ja palju kordaminekuid!:)
Nagu ma kuskil eelnevas postituses mainisin, on mul plaan sellel aastal hakata uuesti hobustega tegelema. Esimesed ponnistused selleks on tehtud, olen aktiivselt otsinud kohta, kus seda teha!:)
Ausalt öeldes kartsin hullemat, ses suhtes, et oli väike hirm, et äkki ei leiagi ma endale seda talli, kuhu oma nina vahepeal sisse pista. Aga oh üllatust, mul on hetkel väike valikuvõimaluski!:)
Esiteks tahan ma siiski käia Vinnis, et mõni kord kuus treeneri silma all sõita, juhtub seda siis nii tihti või harva, kui juhtub, aga peaasi, et ma seda teen!
Teiseks on üks koht mere ääres (kahjuks minust küll veits kaugel, mingi 40 km), kus pakutakse hobustega tegelemise võimalust, sinna lähen vist nädalavahetusel uurima:) Tundub huvitav ja kuna nad elavad täitsa mere ääres, siis loodan, et saan seal lihtsalt vahel enda akusid laadida.
Kolmas koht on mulle kõige ligemal ja ahvatlevam, sinna saan minna vast uuel nädalal ja seal loodan natuke siis tihedamini käia, kui korra-kaks kuus:P
Kõigest lähemalt räägin siis, kui käidud ja emotsioonid käes!:) Olen nii põnevil, ootan juba seda uut algust!:)

Kommentaare ei ole: