esmaspäev, 30. jaanuar 2012

Piira tall

Meie kõhuviiruse saaga ei ole veel päris läbi kahjuks, aga peab lootma, et varsti saab!:) See selleks...
Eile käisin Piira tallis Kadriga rääkimas:) Kadri tegi seal Africana'ga saanisõitu ja samal ajal saime rääkida. Africana on vahva mära, kelle kohta Kadri rääkis, et ta on sõitnud skeemi, takistussõitu, rännakut ja nüüd käib ka saani ees...nii et multifunktsionaalne hobu!:)
Saani ees väga hea minekuga, vahepeal oli kallutamisega päris tegu, et saan püsti jääks! Õues oli juba väga külm õhtul peale nelja, saanis hakkasid varbad ja sõrmed ikka külmetama, aga väga hullu ei olnudki.
Tall on ilus, loomad ilusad ja hoitud, inimesed toredad. Millalgi lähen uuesti, saab ehk vast ka hobuse selga natuke:) Ilmad lähevad siin nii krõbedaks ära, et ma ei oska öelda, millal ma lähen, päris -30ga ei taha seal oma niigi hullu näonahka külmetada. See läheb külmaga ikka vapsee siniseks ja kõik küsivad, et mis mul juhtunud on!
Selgituseks siis nii palju, et mul on lihtsalt akne kõige hullem vorm ja kuna ma annan oma 4,5 kuusele veel rinda, siis ravida ma seda hetkel ei saa!;) Käingi nii kaua muhk näos ringi:P Õhh, mul sellest kopp ees tegelikult, kuigi üritan positiivne olla ja mõelda sellele, et tütreke on tähtsam, kui minu näolapp...:S
Järgmisel korral üritan tallis pilte ka teha, sel korral unustasin fotoka kahjuks maha...

Kommentaare ei ole: