neljapäev, 3. mai 2012

Natuke rõõmsamaid uudiseid kah!:)

Vahepeal olen palju mõelnud ja uuesti hobust otsinud, seekord siis ratsastamata looma, sest ratsastatud hobust ma ei leidnud. Panin täitsa uue kuulutuse ja tuli paar pakkumist, aga asi seegi, sest neist kahest pakkumisest on üks hobune varsti siiapoole tulemas!:) Õigemini siis üks poniline, umbes eestlase kasvu 4 a mära, kellel korra sadulaga seljas kõõlutud. Praegu siis asi veel transpordi kuupäeva taga kinni, muu on juba läbi räägitud!:) Taaskord ütlen, et hobust tutvustan alles siis, kui transpordi päev on kindel või lausa, kui ta juba siin on, sest ma ei taha ära sõnuda, seda ma paraku juba oskan... Ilmad on kehvad...ses suhtes, et päikest nigu on ja temperatuuri ka, aga no see külm tuul...ära väsitab juba, tahaks ikka natuke riideid juba vähemaks saada seljast. Olen pikalt lastega maal olnud, siin vähemalt hea, et tüdruk saab õues vankris oma päevauned teha ja poiss õues hommikust õhtuni mütata. Soovin kõigile sooja ja päikest, sest seda vajan mina kõige rohkem!:)

1 kommentaar:

RegneS. ütles ...

Oo, kui tore, et sa nüüd ikka midagi leidnud oled :P