pühapäev, 17. märts 2013

Fruty hakkab südamesse pugema...

Ma ei tea, kas see on õige, sest poni pole minu ja see tähendab, et kunagi pean ta südamest taas välja rebima, aga eile ma tundsin, et me hakkame teineteist mõistma. Ta ootas mind boksis nii uudishimuliku näoga, oli ülirahul, kui ta boksist välja tõin, nautis minuga suhtlemist. Tegin tal eile lõpuks saba täiesti puntravabaks, mis tähendas seda, et ma pm kakkusin tal ühe suure karvapuntra sabast välja, sest kammida ei olnud seda võimalik. Vähemalt on saba nüüd puhas ja ilus, kuigi läksin saba lühemaks lõikamisega veidi liiale, mitte midagi koledat, aga veidi oleks võinud pikemaks jätta ikka:) Puhastasin teda sel korral niisama ja jalutasime veidi talli vahel, puges mulle vahepeal nii mõnusalt sülle ja mõnules täiega, kui teda sügasin:) Eile võtsin tal esimest korda ka tagumisi jalgu, esimestega ei ole enam väga muret, aga tagumiste jalgade andmine oli talle küll üllatuseks:D Aga ta oli tubli, lüüa ei üritanud, kuigi peale tahtis vajuda ja kohe jalga endale tagasi ka saada. Maiusega sai jala andmised õigeaegselt premeeritud, küll ta aru hakkab saama:) Pärast ei tahtnud ta boksi minna...läksin ise ees, tema jääb boksi ukse juures seisma ja no täpselt sellise näoga vaatas mulle otsa, et juba ongi kõik?? Natuke siis sonsutasin veel teda, siis oli nõus boksi ka astuma:D Fix oli sel ajal oma grupiga õues ja ei hakanud teda sisse tooma. Uudist nii palju, et Fruty läheb piirkondlikule ülevaatusele Kaarma talli juuni keskel, ta ikkagi eesti oma ponitõug:D Peame hakkama ettevalmistusi tegema selleks, treileriga peame ka sõbraks saama:) Sel nädalal on tööl pikk nädal ja väga väsitav, sest koolivaheaeg toob veekeskusesse niivõrd palju rahvast, aga kolmapäeval või neljapäeval tahaks ikka korra hobude juurde ka jõuda.

Kommentaare ei ole: