neljapäev, 24. oktoober 2013

Olen laisk olnud.

Laisk olen olnud blogimisega, Valuna juures olen veel kahel korral käinud vahepeal, Fruty juurde ei ole jõudnud puhtalt aegade mitte klappimise tõttu.
Valunaga läheb hästi, olen natuke temaga harjunud ja tema vast minuga ka, sest iga eelmisele järgnev trenn on jälle tsipa parem. Kolme korraga olen tundnud enda arengut ja Valuna reageerib sellele hästi. Viimases trennis jooksis juba nii ilusti traavi, oli ratsmes, kandis ennast ja töötas nii mõnusasti kaasa. Tundsin kohe seljas, et hea on!
Trennide alguses alati natuke "kakleme", aga see pidi tema puhul olema normaalne, et nii kaua, kui ta soojaks pole saanud, siis jookseb kangelt ja tõstab pea kõrgele, tahab justkui ühe koha peal tippima.
Peale esimest galoppi on aga hobune nagu ära vahetatud, tahab liikuda ja kui hobune tahab liikuda, siis on nii lihtne sõita! Trenni lõpus on ta alati veel nii minekus, et teeks vist teise trenni otsagi! :P
Igal juhul on ta mulle meeldima hakanud ja kavatsen seal sõitmas edasi käia, sest tunnen, et see teeb mulle head.

Mul on nii kahju, et ma Fruty juurde pole saanud jälle. Ta on palju kaugemal ja sinna käimine on hetkel natuke keerulisem, sest Kristinit ei ole terve nädala siinkandis ja kui ta on, siis ei saa tihti mina ja nii ta on läinud. Ma ei ole alla andnud, tahan ikka seal ka edasi käia, sest olen juba nii kaugele jõudnud, tahan asja lõpule viia.

Kommentaare ei ole: