kolmapäev, 3. märts 2010

4. trenn - 02.03.2010

Eile ei tekkinudki enne trenni mingeid ootamatusi ja sain kenasti kohale, isegi natuke vara. Kuna sel korral oli palju rahvast tulekul, siis hobuste jagamisega oli Reedal alguses väike segadus, alguses arvas ta, et lähen sel korral ka Gucciga, siis et Franceska Fiorettiga (ei tea, kas on õigesti kirjutatud), lõpuks sain hoopis Vespera, pisikese raudja mära:P
Vahetasin riided, puhastasin hobuse ära ja läksin vaatasin, kuidas Enge sõidab, sest aega oli natuke.
Puhastades oli Vespera hästi suhtleja ja agar nänni nõudma, paar korda tahtis isegi näksata, kui nägi, et mul midagi kaasas pole, aga jättis boksis käitumise koha pealt ikkagi parema mulje, kui Gucci.
Trennist...hmm...suht koha peal seismine, sest Vespera samm on niiiiii lühike ja laisk, tema edasi ajamine võttis mu nii võhmale, liikumine oli väga ebamugav, selline jonks-jonks traav, lühikeste tippivate sammudega, millega edasi liikumist just eriti ei toimunud. Nii ma siis pusisin terve trenni teda edasi saada...vahepeal see juba natuke ka õnnestus, aga ma olin rampväsinud, siiani pole ma pidanud endal riideid vähemaks võtma trennis, aga sel korral peale soojendustraavi viskasin ma juba fliisi jope alt ära.
Meil oli trennis sel korral 5, mis on ilmselgelt palju selle maneeži kohta, mina olin Vesperaga kogu aeg teistel jalus:P Tegime volte, õppetraavi nii jalustega, kui ilma (sel korral juba oli tasakaal parem), poolistakus traavi, harjutasime sirgel otse sõitmist, mis ei ole just kerge:P Trenn oli ligadi-logadi, hakkama ma Vesperaga just ei saanud, kuidagi väga ebamugav oli sõita temaga:D Ennast polnud mul üldse aega jälgida, kui Gucci seljas seda veel kuigi palju teha sai, siis Vesperaga mitte:D
Galopp läks mul üldse väga metsa taha, olin selleks ajaks juba nii väsinud hobuse pidevast utsitamisest, läksin rabedaks, kukkusin lahmima nö...
Pidin galoppi Falklandiga samal ajal sõitma, aga kord ei saanud ma Vesperat galoppi ja siis ei püsinud ta selles ja siis sõitsime poste maha jne jne...loobusin juba mõneks ajaks, tuju läks nii nulli, aga lõpus sain Reeda juhendamisel mingi väikese galopikese tehtud, kuigi sedagi väga nigelalt...asi seegi:D
Ma ei ole üldse pirtspepu ja lepin alati treeneri poolt antud hobusega, sest nii see lihtsalt peab olema ja on...aga tahaks sõita kellegi "normaalsemaga" (juhitavama, tundlikuma, edasi liikuva hobusega)...
Oeh, loodan, et järgmisel teisipäeval saan seda teha:D

2 kommentaari:

Anett ütles ...

Seljuhul soovitan sul Franceskaga sõita proovida, usun, et meeldib sulle kindlasti :) Ta on just selline 'normaalne' hobune, nagu sina kirjeldasid :)

Lili ütles ...

Horatsius oli ka selline "normaalne":D Aga Franceska tahaks ära proovida küll jah:)