teisipäev, 16. märts 2010

6. trenn - 16.03.2010

Eile läksin trenni tundega ja lootuses, et sel korral saan kellegi teisega sõita, kui Gucci, aga ohh üllatust, kes mulle anti...GUCCI!!! Olin sõna otseses mõttes nii pettunud, et mõtlesin, kas ma selle eest maksangi:S See selleks, see tuju läks üle, mõtlesin, et keskendun sel trennil ainult iseendale ja veelkord iseendale. See läks korda!:)
Panin eile tähele, et Guccile meeldib väga pea sügamine, silitamine ja puhastamine:)
Trenn läks paremini, kui paaril eelmisel korral. Ma ei pööranud eriti hobusele tähelepanu, kuigi, kui kedagi ees ei liikunud, siis oli teda võimatu normaalses tempos liikuma saada, ka sõidab ta tihti õlg sees ja lõikab kurve, aga see on selle hobuse õpetamatus, mitte minu viga.
Ühesõnaga kohe üsna alguses ütles Reet mulle, et laseksin õlad ning käed vabamaks, kuulasin treenerit sel korral nii tähelepanelikult, kui vähegi sain ja tegin kõik endast oleneva, et saaksin ilusti sõita:) Ikka aga kipun ma maha vaatama, vasakut pidi sõites olen aga kõvasti sirgemaks saanud ennast, ei kalluta enam nii palju.
Säärte asukoht ja töö on aga suht null siiani. Mind on kogu aeg õpetatud (valesti), et säär peab olema ees, sadulavööga enam-vähem samas kohas, see on nüüd nii sisse sööbinud, et kui ma pean säärt tagapool, õige koha peal hoidma, on see minu jaoks sundasend ja seetõttu ka ebamugav. Üritasin seda siiski, aga ei kippunud õnnestuma, siis tundsin ise, et vajun ette ja muutun kramplikuks.
Sel korral pühendusime trennis just sääretööle, tegime erinevaid volte ja sik-sak liikumisi, otse sõitmist. No enam-vähem sain hakkama, arvestades hobust ja enda säärte valesti paiknevust.
Galopp, njah, eelmisest korrast jäi mul halb tunne selle paremale galopiga, sest ma tõesti pidin käna käima, kui hobune poste maha sõitis (mu enda viga muidugi, sest ei suutnud teda rajal hoida). Sel korral keskendusin sellele, et ise õigesti istuda, rahulikult, rahulikuku käega, sisemise sääre ja ratsmega pidevalt hobust rajal hoides. Rahule jäin isegi, sest postidest saime mööda, mis siis, et nurki välja ei sõitnud. Paremat pidi ma sel korral ei teinudki, pean natuke veel julgust koguma ja sääretööd harjutama:P
Nii et jah, vaatamata sellele, et ma JÄLLE Gucci sain, jäin ma trenniga rahule, sain sel korral palju targemaks nii teoorias, kui praktikas.
Teab keegi öelda, mis päeval ma peaks minema, et saaksin näiteks Horatsiusega sõita?:D Teisipäeviti tegelikult käivad need Thori omanikud, üks sõidab Thoriga, teine Horatsiusega alati, nii et sel päeval pole mul võimalustki:(
Aga ok, laupäeval ja pühapäeval olen ma Horse Show'l, panin trenni jälle teisipäevaks, aga ei tahaks tegelt siis minna:D
Ving-ving-ving...muud ma enda suust ei kuule:D

2 kommentaari:

Anna Pindam ütles ...

kuidas seda sääre tagapool olemist põhjendati?

Lili ütles ...

Kui ma hoian säärt sadulavöö koha peal, siis hobune ei tunne seda. Sääred peavad olema hobuse vastas, mul aga on nad liiga ees, sadulavööga kohakuti. Teistel on ilusti ja ma tean juba ammu, et mul selline toolistak nö, sääred ei tohiks olla 90 kraadise nurga all maapinnaga võrreldes.