teisipäev, 9. märts 2010

5. trenn - 9.03.2010

Eile, kujutate te pilti, tuli Janar koju ja teatas, et tal jäi telefon tööjuurde...TORE, jälle ähvardas trenni hiljaks jäämine, aga õnneks jõudis ta ruttu ära käia ja jõudsin ilusti kolmveerand kuus kohale. Mulle meeldib natuke varem minna, siis on autole veel parkimiskohta valida ja mõnus talli vahel jalutada ja juttu rääkida:)
Noh, sain Gucci, "oh seda rõõmu":D Mis seal's ikka, mundrisse ja puhastama...sel korral käitus ta natuke paremini või olin ma ise lihtsalt juba teadlik tema näksamistest ja võtsin asja rahulikumalt. Igal juhul läks boksis temaga suht normaalselt. Olin küll nördinud, et tema sain, aga üritasin asja teise nurga alt vaadata, hingasin sügavalt sisse ja mõtlesin, et lähen trenni eelarvamusteta...mainin kohe ära, et kasu sest ei olnud:D
Olime kolmekesi, nii et mõnusalt oli ruumi ja Gucci ei tigetsenud kogu aeg. Iga trenniga tundub mulle üha enam, et ma ei oska üldse ratsutada, täitsa algaja tunne tekib (ratsutama hakkasin 1999. aastal, viimased kolm aastat pole eriti hobuse selga saanud)...Reet üritas mind küll lohutada, et ma sõidan täitsa ilusti, aga olgem ausad, see ei lohutanud mind...
Ühesõnaga, vasakut pidi sõites olen ses suhtes veidi paranenud, et ei kalluta ennast enam nii palju sisse, aga vaatan liiga palju maha (no ma ei saa teisiti kohe:D), sääred kipuvad liiga ees olema (Kaarmal mulle nii õpetati ja raske on sääri tagapool hoida), varvas vajub välja, pööretel kipub sisemine säär lahti minema, välimine säär, millega peaksin hobust suunama, ei lähe piisavalt tahapoole, et hobune minust aru saaks, kipun pöörama ühe ratsmega, kohati lähevad käed liiga "kõvaks", ratse peaks olema vahelduv, õppetraavis käed hüppasid liialt, vahepeal kipun keha hobusega liiga palju kaasa jõnksutama, liikuma peaks vaid ristluu, poolistakus pole sääri mul justkui üldse, ei suuda nendega midagi teha jne jne jne...mis siis head on...hmm, kohe ei tulegi meelde:D No käed pidid mul üsna head olema muidu, pehmed...aga et jah, vahepeal lähevad siiski liiga kinniseks...istak iseenesest pidi ka olema ok...muud nagu ei olegi vist...issand, kui jube:S
Trennis tegime volte, taguotsa pöördeid, ühe poole volte, ilma jalusteta sõitsime (see tuleb iga korraga küll veidi paremini välja, tasakaalu justkui hakkab natuke juba tulema), latte sõitsime, galoppi...sellest ma parem ei räägi, ma ei ole ennast iial kehvemini tundnud, kui viimases trennis, no ei saa ma korralikult galoppi sõidetud, lemmikallüür mul, aga seda siis, kui saab sõita hobusega, kes ei vaja erilist tema eest töötamist...Gucciga pidime kõik maneeži postid maha sõitma ja lõpuks kippus ta nii kiirustama, et ma mõtlesin, et lendan sealt seljast...
Kahjuks ei ole viimased trennid just väga positiivsed olnud, loodan siis vaikselt edasi, et saaksin näteks Horatsiusega sõita, et natukenegi enesekindlust tagasi saada, sest praegu tunnen ma ennast ikka väga näruselt, ei ole mul tegu ega nägu seal hobuse seljas:(
Pärast trenni viisin Guccile ikka porksi ka selle eest, et ta mind välja kannatas.
Teisipäevani...

4 kommentaari:

Anna Pindam ütles ...

Sa pead tulema Pollisse ...siis ma peksan sulle enesekindlust ja natuke egoismi sisse. Mul oleks tegelikult Sulle ka täitsa sobiv hobune anda.

Lili ütles ...

Tuleme-tuleme, kui soojemaks läheb, väga tahan tulla:) Aga Madeira selga ma ei kipu, liiga arg olen selleks:D

Meeli ütles ...

Tegelt tehakse sinuga praegu nii, et ego tambitakse maatasa ja sealt on hea uuesti seda üles ehitama hakata :)

Anna Pindam ütles ...

Ma sind Madeira selga ei ajagi, ta on Sulle liiga väike:)