teisipäev, 20. märts 2012

Ettevalmistused:)

Ostsin endale ratsapüksid ja uued poolsaapad. Ratsapüksid sain kasutatult, aga väga korralikud täisnahkadega, olen rahul.
Saapad tellisin ratsavarustus24.ee lehelt. Noo, sain hea hinnaga enda arust nahast saapad ja suht kiiresti kätte (8 päevaga olid kohal), AGA kui kodukal on kirjas, et "kvaliteetsest tugevast NAHAST", siis mis mõte teil pähe tuleb??
Ikka, et pärisnahk, eks?
No minul ka...aga suureks üllatuseks on need kunstnahast, kuigi tõesti väga mugavad ja minu meelest ka ilusad:) Nii et tagasi ma neid seetõttu saatma ei hakka, küll aga kirjutan sinna, et toote juures olev info on eksitav. Nahk on ikka ju nahk ja kunstnahk on kunstnahk. Kannan neid nii kaua, kui vastu peavad, siis ostan NAHAST saapad. Siit loo moraal, alati tuleb enne üle küsida, sest kunagi ei tea, mismoodi keegi midagi mõistab.
Nüüd mul elementaarne ratsavarustus enda jaoks olemas. Hobust ei ole ainult! Hakkab täitsa masendavaks kiskuma see asi. Kevad pressib peale ja ma ei ole oma hobuseotsingutega tegelikult eriti kuskile jõudnud:(

Kommentaare ei ole: