pühapäev, 18. märts 2012

Uskumatu lugu:P

Jah, ise ka ei usu, aga 17ndal, ehk siis laupäeval, pidin toda ruuna vaatama minema, keda ma eelmisel nädalavahetusel enda ja pere haigestumise tõttu vaatama minna ei saanud.
Kohe täitsa kindel plaan oli, aga elu tegi taaskord oma suva järgi ühe keerdkäigu ja minust mitteolenevatel põhjustel ma taaskord sinna minna ei saanud! Eks näis, mis elul edasi selle hobusega seoses plaanis on, igal juhul lükkus käik hetkel teadmata tulevikku edasi.
Hetkel pole erilisi muid variante ka, nii et seisan suht ühe koha peal kahjuks:(
Ühe sõidu siiski tegime, käisime Keilas mehe venna juures ja mina kasutasin kohe võimalust, et Astra juures käia ja peagi aastaseks saavad araabia täkupoisid üle vaadata:)
Oi, nad on marukihvtid! Jasim on eriti uhke oleku ja välimusega, Amal jälle mõistlikuma ja rahulikuma loomuga, aga näeb mitte nii effektne välja...aga ta läheb halliks, mis mulle jälle väga meeldib. Amal oli esimesena ligi, eelmisel korral ei last ta mind endale meetri kauguselegi:P Jasim tuli veidi hiljem kaugemalt väga uhke saba püsti traaviga:) Natuke aega imetlesime neid väljas, siis tegime toas kiire tee ja rääkisime juttu. Juttu oleks jätkunud kauemakski, aga pidin laskma Astral minna, tal oli kiire päev ja ta tuli spetsiaalselt minu pärast natukeseks koju:P
Rendihobuse koha pealt olen ühesõnaga samas seisus, kus kogu aeg, mille pärast on mul muidugi kahju, aga sinna pole hetkel midagi parata. Oleksin soovinud järgmisel kuul juba ehk hobuse mulle lähemale tuua, aga kõik võtab aega ja lükkub edasi hetkel. Kui miskit selgub, küll siis kirjutan jälle...

Kommentaare ei ole: