laupäev, 10. märts 2012

Gripp

Täna on see päev, kus pidin minema ühte armsat ruunapoissi vaatama Raplamaale.
Mis aga juhtus, on see, et mu poeg jäi teisipäeval haigeks...nagu kohe päris-päris haigeks, 39 palavik ja köha ja nohu. Järgnes siis see, et mina jäin kolmapäeval veel haigemaks (jah, saab veelgi haigem olla, sest minu palavik küündis mitmel korral lausa 39,4-ni ja köha on kordi hullem).
Nii nagu tulevad nädalapäevad teineteise järel, tuli neljapäeval haigus ka mu mehe ja väiksema lapse kallale, nii et poja haigusest kasvas välja üks "kena perekondlik ettevõtmine"!
Eile oli kõik juba enam-vähem stabiilne, palavikud 37-37,5 vahel, enesetunded talutavad. Köhast ma muidugi ei räägi, it's killing me, endiselt!
Täna aga ülla-ülla, oli pojal JÄLLE 38,4 palavik ja mingi vedelam-kui-vesi nohu!:S Nii, et tore....lihtsalt tore. Täpselt selline tunne ongi, et kõik see 4 päeva haigusega võitlemist on ilmaasjata olnud!
Tahaks lihtsalt aega kuu jagu edasi kerida, vast siis oleme terved ja kevad ka ligemal ja kõik paistaks veidi päikselisem.
Hetkel on suht masendus peal ja ei taha tulevase öö ja homse peale mõeldagi:S
Olge teised kõik terved, eks! Sest niiiiiiiii sõnuseletamatult vastik on haige olla ja veel vastikum on see, et lapsed peavad kannatama selle käes!!!
Aga miks just gripp?!? Sest neljapäeval käisime arstil ja tema sõnul viitavat kõik gripile. Kusjuures arstide uus lemmiklause on:"See on viirus, see tuleb lihtsalt läbi põdeda."
Nii lihtne see ongi?
Minu meelest mitte...

2 kommentaari:

RegneS. ütles ...

Ma olen ka seda lauset oma perearstilt mitu korda kuulnud. Ja lõpuks see gripp oli hoopis kurgumandli operatsioon, vat nii. Kui arst arvab ise, et midagi mäda ei ole ja kahtlustad midagi, siis küsi eriarstile kirja ;)

Lili ütles ...

Arstiga ma tegelikult olen rahul. Tegi kohe lastel verest põletikunäitajate analüüsi, see oli korras ja sellepärast ta ka grippi kahtlustab. AGA see lause, et "viirus tuleb lihtsalt läbi põdeda", on viimasel ajal kuidagi nii tavaliselt saanud arsti suus, justkui mingit ravimit enam olemas polegi, mis leevendaks kasvõi sümptomeid. Ütleb aga, et alandage palavikku ja põdege läbi. Mul muide mandleid juba ammu pole:P