kolmapäev, 20. juuni 2012

Tore päev!:)

Üks väga tore hobustega veedetud päevake oli eile. Hommikul mõtlesime vennaga, et mida teha, kuhu minna. Pakkusin välja külastuse Mairiti ja tema hobuste juurde. Oldi nõus:) Helistasin Mairitile ette ja ühe paiku olime seal. Ega meil aega lõputult polnud, sest pidime viieks tagasi jõudma, et Janarile tööle järele minna, nii et aitasin kohe Mairitil Arraku ja Aluri kalessi ette panna. Hobused oli ette rakendatud, kui hakkas vihma sadama, see aga läks õnneks kohe üle:) Tegime tavalise tiiru...Vokast ja Toilast läbi, Lisanna jäi mulle tee peal sülle magama. Kui tagasi saime, siis andsin vahepeal Lisannale süüa ja siis mõtlesime, et peaks ikka ühe ratsasõidu ka tegema:) Mina panin endale Troopiku valmis ja Mairit pani venna tüdruksõbrale Aktori sadulasse. Mairit jalutas teda veidi kordel ja pärast sõitis ise Aktoriga edasi. Troopik on mõnus:) Tahtis küll kogu aeg külg ees kodu poole vajuda, aga kui korralikult säär ja ratse vastu panna, siis polnud väga hullu. Gapopile tõstes tegi ta mul pulli ka:D Pani pea maha ja kukkus perutama...omast arust, sest minule tundus vaid, et hobune hakkas all veidralt kiikuma. Sõitsin edasi teda ja võtsin vitsa kätte. Seda polnud vaja, sest ta juba sai aru, et nalja ei tehta ja läks ilusti galopile. Nii kaua, kui ma pojale Aktoriga paar jalutusringi tegin, sõitis Mairit ise Troopikuga. Poja olekski sinna hobuse selga jäänud, tahtis aga, et teeme ühe tiiru veel:D Aga kahjuks pidime tulema hakkama, sest aeg surus peale. Tänud Mairitile sisutiheda ja toreda päeva eest hobuste seltsis! Seda oli mulle väga vaja... Muudel teemadel ma praegu ei räägi, elu teeb omad korrektuurid.

Kommentaare ei ole: