reede, 1. juuni 2012

Vihm.

Praegu sajab täiega, eile ei sadanud ja käisin ka tallis. Tallimees oli ruttu hakanud tööd tegema, sest see jutt, et talli peremees Soomest koju saabub, hakkas reaalseks muutuma. Võistlusplatsi ümbrus oli ära niidetud ja boksid ära tehtud. Mõne hetke pärast saabuski Madis. Meie panime hobused valmis, ma sain Fanny. Läksime üles platsile sõitma. Fanny on vahva 4 a ponimära (selline eestlase mõõtudega ja ülekaaluline), kes oma vanuse ja kogemuste kohta on väga mõistlik ja julge ponike. Alguses oli natuke pinges ja vaatas silmad punnis ning kõrvad kikkis ringi, aga rahunes ruttu, kui olime platsile paar ringi peale teinud ja "kolle" ligemalt uurimas käinud. Tema taktika oli see (ma olin seljas, aga lasin tal ise "kollile" ligineda tema enda tempo ja suunaga), et parem on minna ringiga. Platsi taga otsas oli üks neljakandiline suur mahuti, mille juurde ta läks kõhklevalt ja ringiga, aga kui oli saanud seda nuusutada, siis rahunes pm kohe. Fuksa selle eest võpatas sellegi peale, et pani nina sinna vastu ja see heli, mis sellest tekkis, pani teda kõrvale hüppama. Fanny ainult võpatas kergelt selle peale, olime kohe nende kõrval. Madis tuli platsile trenni andma, tegin Fannyga kaasa traavilatte voldil. Ma väsisin nii ruttu ära, et sel ajal, kui nemad edasi tegid, pidin mina 2-3 korda puhkamas käima. Aga eks võhm tuleb tasa-pisi. Fanny saigi eile kerge trenni, Reelika pidi täna temaga korralikumalt tegema. Fredyle ja Fuksale tegi Madis selle eest korraliku hüppetrenni. Alguses traavilatid voldil, siis galopis üle lattide ja siis igasugused latiharjutused, millel vahepeal oli rist jne. Lõpuks siis hüppasid ka parkuuri. Fredy ja Fuksa võtavad täna rahulikumalt, hüppama nendega ei hakata. Pärast läks Reelika veel Pepega ka sõitma. Reelikal oli kaamera kaasas ja tahtis, et ma neist pilte teeksin. Kati samal ajal parandas lattide valget värvi, sest kõik teibid, mis me olime valgele pannud, võtsid valge värvi teipi ära tõmmates maha. Täna ma ei hakka talli minema, sest siingi palju toimetamist ja mu ema tuleb hiljem siia ja mees saabub töönädalalt maale. Homme aga lähen varakult talli, olen sekretariaadis abiks. Homsest päevast kirjutan ka kindlasti:)

Kommentaare ei ole: