teisipäev, 11. september 2012

Araablastest ja natuke Pupsist.

8. septembril oli paar sündmust, mis tahavad üles kirjutamist. No kõigepealt vist siis see, et Pups lahkus Koeravere tallist, nii kahju, kui mul ka pole. Kuidagi tühi tunne on, et keegi enam tallis ei oota... Aga loodan, et ta saab endale hea omaniku tulevikus, ta on selle ära teeninud:) Ma tean, kui raske on Liinul teda müüa, sest olen selle ise kunagi läbi teinud ja mitte kunagi ei saabu täielik rahu südamesse, et kas ma ikka tegin õigesti... Teine sündmus sel päeval oli siis Araabia hobuste päev 2012:) Toimus see Säreveres ja mina käisin abis, olin selline tähtis (omast arust:D) tegelane, kes esitles Astra Nilk'i 1,5 aastast täkupoissi Amal el Awrah'i. No ütleme nii, et mul oli ikka närv täitsa sees, mis sellest, et sai enne maneežis kõik läbi proovitud. Aga poisil ilmnes väga suur probleem sellest, et tema eluaegne sõber Jasim el Awrah ei olegi temaga kogu aeg ninapidi koos:D Sellest tuli ka mõni "sõnavahetus", aga saime kenasti hakkama:) Jäime noorte täkkude ringis küll viimaseks, aga meid oli ka vaid kolm:) See-eest teine Astra täkuke võitis selle ringi!:) Ma sain nii positiivse kogemuse, et ma olin sealt tagasi sõites nii mõttes ja unistustes, et ehk saab mul ka kunagi üks selline iludus olema, sest ma ei saa sinna mitte midagi teha, aga minu süda kuulub araablastele, nad lihtsalt on kõige-kõige!:) Loodan kelleltki paar pilti ka endast ja Amalist saada, jagan neid siis teistegagi:) Pupsi jooksutamise pilte pole ma veel kätte saanud kahjuks... Aga ma olen ülitänulik Astrale, et ta andis mulle nii hea võimaluse nende suurepäraste hobustega terve päev veeta ja endas veel suuremale veendumusele jõuda, et just araablane on hobune, keda ma tahan!!

3 kommentaari:

fianajavirginia ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Liinu ütles ...

Araablased on lausa suurepärased. Mina sain omad kogemused show tähe- Virginiaga. Kui käisime neid eelmisest kodust toomast, siis ta ei lasnud inimest ligigi. Aga lõpuks suure usalduse võitmise protsessis sai temast suurepärane ratsu, kellega oli lust sõita ja tegeleda. Supper hobune, 3 a temaga olid viimase peal.
Nii, et kui endale kunagi hobust vaatama hakkad, siis soovitan soojalt just araablasi oma parimaks sõbraks ;)
Ja Pupsi kohapealt..100% sinuga nõus. Väga, väga raske on. Aga aeg on tal leida see "oma inimene". Ma südamest loodan, et ta leiab selle :)
Ole tubli :)

Lili ütles ...

Suured tänud Liinu!:) Araablased on tõesti suurepärased, nii ilult, kui mõistuselt, kui nende usaldus juba võita, siis võib tulest ja veest läbi minna!:)
Ja Pups leiab selle oma inimese kohe kindlasti, ta on nii hea hobune. Ta lihtsalt vajab enda kõrvale enda vastandit...tema on muretseja ja läheb kergesti närvi, ta vajab inimest, kes on endas alati kindel ja alati rahulik, siis saab kõik hea ja veel parem olema!:)