neljapäev, 6. september 2012

Natuke juttu:)

Minult on uuritud ja küsitud, et mis juhtus, et hobune nii järsku ära läheb ja kas ma olen väga kurb ja kas hakkan uut rendikat otsima. Mitte midagi ei juhtunud, ma usun ja loodan, et Liinul ei ole mulle etteheiteid ja minul ei ole temale. See oli meie ühine otsus, et parem on praegu hobune müüki viia, kui kevadel. Kuna tema peab olude sunnil ühe oma kahest hobusest müüma, siis on targem seda võimalikult ruttu teha ja kuna kevadel läheks hobune nii või teisiti müüki, ei näe mina mõtet kevadeni teda rentida. Ma ei ole väga kurb, rõõmus ka just mitte. Eks ma ikka nukrutsesin alguses, aga olen endale rendihobuse otsimise algusest peale teinud selgeks, et võõras hobune on ikkagi võõras hobune ja otsused tulevad tihti järsku ja ootamatult ja et ei tohi lasta võõrast hobust endale liiga südamesse ja hinge, sest kunagi tuleb ikkagi lahkumine jms seonduv. Nii et ma võtan seda, kui ühte peatükki ja õppetundi oma elus, mis on läbitud. Õppisin sellest palju... Ma ei lase pead norgu, sest mul on uus eesmärk ja sihikindlus viib sihile, selles ma ei kahtle! Seni käin aga natuke siin-seal ratsutamas ja üritan ennast ikka hobuste lainel hoida. Uut rendikat ma kindlasti ei otsi endale, see on läbi tehtud ja enam ei taha:) Kui kellelgi kuskil on pakkuda mulle niisama vahel sõitmiseks mõnda mõnusat hobuslast, siis ära ei ütle, aga otseselt rentida ma hobust enam ei taha...sest võõras on võõras ja oma on oma;) Homme tuleb Reimo, raudu lähevad esimesed kabjad, tagumised saab ainult värgitud. Ja Pups kolib suure tõenäosusega juba sel laupäeval ära.

Kommentaare ei ole: