teisipäev, 4. september 2012

Kõik on uus septembrikuus...

Minu ja Pupsi ühine teekond lõppeb 17ndal septembril. Seniks seda õnne siis oligi mul, et hobune tallis ootamas. Otsus on üksmeelne ja põhjuseid on mitmeid. Esiteks olen mitmel korral tundnud, et Pups on minu jaoks natuke raske närvikavaga hobune, tal on hetki, mil mina temast üle ei käi, ka mu mõistus mitte. Liinul on praegu võimalik ta ühte talli sõita ja müüki viia. Ta teeks seda nii kui nii, aga kevadel. Ma ei näe sellisel juhul mõtet ja perspektiivi kevadeni punnitada, sest sõiduolud on talvel kesised ja lihtsalt talve üle veeretada, et kevadel ta ikkagi müüki viia, oleks minu jaoks kurnav ja mõttetu. Pole õnneks jõudnud väga kiinduda veel, kuigi imearmsa iseloomuga hobune on ta ja olen tänulik sellegi aja eest, mis meile antakse. The end!

Kommentaare ei ole: