teisipäev, 25. märts 2008

Paanika!!! 25.03.2008

PAANIKA on sellepärast, et olen oma traditsiooni rikkunud!:D Ja põhjus...mul lihtsalt ei ole võimalust internetti saada!!!
Asi siis järgmine...vahetan töökohta ja käisin vahepeal koolitustel ja ainuke võimalus on mul praegu vanas töökohas netti saada, kuna kodus netti veel ei ole ja siis ma polegi lihtsalt sada aastat netti saanud ja siia kirjutada, kuigi tallis olen küll käinud:P
Varsti peaks ma ka koju neti saama, aga sinna läheb veel natuke aega.
Ma nüüd ei tea, kui mitu korda ma olen vahepeal tallis käinud, ilmselt mitte väga palju, sest praegu poiska puhkab suht just seetõttu, et kevadel läheb suuremaks tööks ja lapsepõlv hakkab vaikselt läbi saama:P
Siiski iga päev igatsen teda ja tahan talli, aga praegu töökoha vahetusega suht kiired ajad, kuna koolitused on ja üldse...ma jooksen kogu aeg ringi.
Poiska sai eelmisel nädalal...vist oli neljapäev...vaktsiini jälle. Kolmapäeval (19.03) käisin niisama talli juures päeva ajal. Hobused olid väljas, andsin neile ohtralt saia-leiba ja ninnu-nännutasin niisama:P Või oli see mingi muu päev:D Appi, mul on kõik sassis.
Ühesõnaga olen käinud paar korda vahepeal poiskat jooksutamas ja niisama harjutusi teinud. Ühel korral kõõlusin kartuli kasti otsast tal seljas ka, ta nagu teaks, mida see tähendab:D
Oeh, iga kord, kui ma siin kirjutan, siis tuleb jubedamast jubedam igatsus peale ja ma ei tea, mida teha, et oma hobust näha. Sel nädalal on see jama, et mul ei ole transporti, peaks Engega ühendust võtma, kas ta viitsib mind peale võtta. Ma ei taha talle ka väga peale käia, miks ta peaks mind vedama...aga loodan, et saan sel nädalal ikka paar korda talli.
7. aprill on mul mandliop, siis olen kaks nädalat rivist väljas vist...arvan, et sellest saabki hobuse viimane puhkuse periood nö ja siis hakkame tõsisemalt tööle ja seame sihi selle poole, et talle varsti selga minna esimest korda:)
Ise ma usun, et see peaks mööduma suuremate jamadeta, aga mine sa seda hobust tea, mis tema peas toimub:D Aga selles olen ma aru saanud, et ta on väga püüdlik ja tahab ise meele järele olla, vahepeal lihtsalt lööb see põikpäisus natuke välja!
Tahaks tehelikult enne selga minekut veel palju tööd teha ja nüüd olen saanud ka ohtralt materjale juurde, mille kallal ka töötama hakkan:)
Ootan põnevusega, mis saama hakkab, sest igav ei ole meil Hanksiga kunagi!:)
Love him!

Kommentaare ei ole: