pühapäev, 9. märts 2008

Poiska näitab iseloomu 09.03.2008


Väga pime ja jama pilt ja mina olen üleliigne, aga nii me jooksime:)



Minu meganunnukas:)


Eile tuli sõbranna mulle külla ja läksime koos talli, tahtsin ka ühe trenni teha, kuna poiska oli mõned päevad seisnud.

Tõin ta koplist, puhastasin (ta oli megamudane) ja siis maneeži.

Lasin ta lahti, kuna tahtsin teha terve trenni ilma päitsete ja nöörita. Kuna ta joosta vist ei tahtnud (tavaliselt teeb enne mingid jooksutuurid), siis hakkasin kohe harjutustega peale...mõlemale poole feissimist ja siis tahtsin, et ta taandaks, aga mida Hanks tegi...VÄGA kõrge ja hirmuäratava küünla. VOU...poiss näitab jälle vahelduseks iseloomu!

Ajasin ta jooksma ja ikka korralikult...lasin kogu aeg teha suunamuutusi ja nõudsin talt palju, lõpuks hoidsin teda ühes maneeži otsas, ei last endast mööda, poiss lasi seal edasi-tagasi ja üritas mööda lipsata, aga olin järjekindel, mis siis, et jooksmisest juba surmväsinud. Ta jäi seisma lõpuks, tuli ise minu juurde ja terve trenni ei oleks ma paremat hobust tahta osanudki. Jooksis mul järel nagu kutsikas, tegi kõik taandamised ilusti ilma mingi küünlata ja oli üldse super!

Hakkasin siis mõtlema, millest see küünal tuli. Esiteks ma arvan, et ta oli lihtsalt powerit täis, kuna ma ei olnud trenni teinud paar päeva, teiseks ta saab lisasööta praegu, kust võis ka see energia välja lüüa ja kolmandaks ta muidugi paneb mind lihtsalt aeg-ajalt proovile:P

Trenni tegin sel korral suht pikalt võrreldes muidu olnud trennidega. Sõbranna pildistas ja filmis ja millalgi, kui ta need pildid üles saab pandud, siis saan ka endale need, kuna minu fotokas ei tee just ilusaid pilte maneežis, aga panin paar enda pilti siia siiski üles:)

Panin eile ühe lati maneeži kivi seina peale ja teise otsa kartuli kasti peale ja siis sealt sai ka oma viis-kuus korda üle minna koos hobusega. Ta järgneb mulle varsti vist kõikjale, isegi lahtiselt:D

Mul oli nii lõbus trenn eile, vaatamata poisi ühele krutskile, aga ta on ju noor ja peabki pulli tegema:D

Ise olin pärast nii väsinud, et oleks tahtnud lihtsalt koju minna ja peale kuuma vanni voodisse maanduda, aga mul olid õhtul veel külalised ja sinnapaika see mõte jäigi:P

3 kommentaari:

mrponi ütles ...

Ma fännan teid, jõle tublid olete:)
Teve eest võiks sellise suhtumisega inimesi täis olla:P

mrponi ütles ...

Ma fännan teid, jõle tublid olete:)
Teve Eesti võiks sellise suhtumisega inimesi täis olla:P

Lili ütles ...

Suured tänud!:)