neljapäev, 17. aprill 2008

Haigena tallis 14.04.2008

Olen kaks korda tallis käinud haigena. Ühe korra käisin ainult tõesti viieks minutiks, siis ei saanud ma veel eriti rääkidagi...maksin talliüüri ja vaktsiinid ära ja nägin Hanksi, kes mind ära ei tundnud alguses:D
Esmaspäeval, ehk siis 14. aprill, käisime Kessuga tallis. Mul on nii hea meel, et ta minu juures käis:)
Tean nüüd, kuidas oma hobusega edasi areneda:) Ma ise ei tohi veel midagi füüsilist teha ja Kessu siis tegeleski selle trenni Hanksiga.
Sain teada, et Hanksi (tegelikult minu:D) suur probleem on see, et Hanks ei austa inimese nö mulli, ta on kogu aeg õlaga inimese vastas ja see võib viia varsti selleni, et ta hakkab otsa tormama/hüppama. Selle kallal peame hakkama kõvasti tööd tegema...samamoodi pean saama hobuse pea alluma päitsete survele ja teda igat pidi painutama hakkama...see kõik kandub selga edasi, et teda sealt juhtida saaks.
Veel sain kinnitust, et minu plaan talle hakata peale tervenemist selga minema, on õige:) Maatöö käib ikka pidevalt seljas käimisega paralleelselt:)
Sain nii palju indu ja teadmisi juurde, et ei jõua ära oodata, et saaksin ise proovima hakata, mida Kessu mulle näitas!:)
Hanks saab varsti kolmeseks:D, pean hakkama tordi peale mõtlema juba, kuidas seda teha...:P Enam ei ole ju poest naljalt tervet leivapätsi saada...oleksin tahtnud sinna sisse porgandeid ja muud head paremat torgata ja tort missugune!:D Aga midagi põnevat ja maitsvat ma siiski välja mõtlen:)

Kommentaare ei ole: