teisipäev, 1. aprill 2008

Aprillikuine maastik 01.04.2008

Juhhei, eile sain Engega talli, viisin ka ühe söödakoti juurde, sest kaks järgmist nädalat mind ju ei ole. Ja saime teada, et Raivot ka mitte ja Liia tegeleb hobustega nii kaua.
Eile käis keegi Fetat vaatamas, ei teagi, mis ta siis otsustas, kas ostab või ei. Me puhastasime nii kaua Engega hobuseid...alguses olime sees, aga siis Enge küsis, et miks me väljas ei puhasta:D "Pirn hakkas pea kohal põlema":D ja läksime välja...endal juba kopsud tolmu täis...
Nii ilus ilm oli ja kohe päris kaua sai hobuseid puhastada...puhtaks ma Hanksi ei saanudki muidugi, sest ta on nii jubedalt tolmune!
Viisin harjad talli tagasi ja mõtlesin, mis teha...Enge tuli mõttele, et läheks maastikule jalutama. Mõeldud-tehtud!
Juba talli juures näitas Hanks närvilisust välja...tormas minust ette jne...lasin tal taandada, sealt tuli mulle vastuseks küünal...mille peale mina ennast ta tagumisele otsale "agressiivselt" peale surusin...poiss matsutas, tegi kurvad silmad pähe ja oli edaspidi suht hea laps:P
Alguses oli tee peaaegu normaalne, natuke oli mudane, aga väga ei vajunud. Läksime osa maast põllu pealt, seal jooksime hobused käe kõrval...hobustel on kevad tagumikus ja need on nii kerged üles vupsama, nii nad siis kekutasid meil käe kõrval. Hanks oli siiski veidi närviline.
Alles poole tee peal ta hakkas rahunema ja lõdvestuma...vahepealt nad võpatasid ei-tea-mille-peale, aga õnneks on mõlemad hobused sellised, et ei söösta minema.
Täitsa mõnus oli...vahepeal oli lumi väga paks, sealt jooksime läbi...ühe korra vedas Hanks mu niimoodi põllule, kuna ta jooksis ikkagi kiiremini, kui ma. Ma leian, et see ei olnud tal tahtlik vedamine, nagu ta enne tavatses teha...aga siiski andsin talle tagumikule peale surumisega märku, et nii ei tehta...ma usaldan teda juba peaaegu 100% selles suhtes, et ma ei karda, et ta mul käest ära tõmbab...eelmise aasta sees ma ei oleks elu sees julenud hobusega maastikule nöörpäitsetega minna, eile aga käisin:)
Teekonna lõpp oli muidugi ettearvamatu...VÄGA-VÄGA mudane...seal juba vajus maapind nii, et mul said jalad märjaks...aga suht suva oli juba lõpuks...peaasi, et tagasi ei pidanud ringiga minema...ikkagi 4 km jalgsi käia:D
Lõpuks jõudsime suure tee peale ja me olime nii väsinud, isegi Hanks:D
Talli jõudes panin ta kohe boksi ja viskasin heina ette...ta tundus rahulolev:)
Üritan sel nädalal veel talli saada...ja mul on lootus siiski sadul saada selle kuu lõpus, sest autoklaasi saame vist muul viisil:)
Esmaspäeval opile...ma ei tahaaaaaa!:S

Kommentaare ei ole: