pühapäev, 27. aprill 2008

Uued tuuled:D 27.04.2008

Olen nüüd ikka vahepeal paar korda tallis käinud, aga ei ole eriti netile ligi saanud, et siia kirjutada. Kriblan nüüd siis tagantjärele veidi sellest, mida teinud oleme ja mille poole hetkel püüdleme:)
Meie põhieesmärgiks on praegu inimesega arvestama õppimine. Hobune peab teadma, kus on inimese tsoon, kuhu ei tohi tungida...Hanks seda ei tea:D
Põhimõtteliselt õpetan talle lihtsalt seda, et minuga koos või minu ümber liikudes ei tohi mulle õlaga peale vajuda. Ta peab arvestama sellega, et mina tahan oma "ruumis" omaette olla.
Poiska tahab ikka õlaga kogu aeg sisse vajuda, kui talle trenni teen...aga asi liigub paremuse poole, täna oli juba täitsa hea ja ta pakkus ise ka juba galoppi, mis ei ole enam nii pikk ja ebakindel, vaid juba koondunum. Lasin tal joosta, kuna ta ise tõusis galopile ja tal tundus mugav olevat.
Veega jalgade pesemist harjutame jälle. Esimesel korral peale talvist mittepesemist läks ta ikka suht närvi...alustasin sellest, et lasin veel tema kõrvale asfaldile voolata, ta vaatas kõrvad kikkis, aga ei midagi hullu. Siis lasin korra joa ta jalale, ta võpatas ja tahtis tatsama hakata, siis tegin nii, et nii kaua, kui ta minu ümber tatsas, lasin kogu aeg vett jalale, et ta õpiks, et kui ta paigal on, siis lõpetatakse...see aitas ja lõpuks sain ta esimesed jalad täitsa hästi pestud.
Täna siis proovisin teist korda...samamoodi hakkas esimese hooga jalutama mu ümber...aga kui ta paigale sain lõpuks, siis lasi väga ilusti pesta ja ka tagumised jalad sel korral:)
Me areneme...mõlemad...vist:D Eelmise aasta sees ei oleks ma sellega hakkama saanud...Hanks oleks mul käesti ära tõmmanud ja oleksime tuhatnelja kuhugi poole punuma pannud, Hanks ees ja mina nööri otsas rippumas:D
Me hakkame täitsa teineteist usaldama juba!:)
Olen saanud palju uusi pilte, aga kuna mul kodus siiani netti ei ole, siis ei saa neid ka üles laadida...küll jõuan:P
Homme ja ülehomme saan ka talli minna, siis on mul töölt vabad päevad...oeh, varsti selga talle:D

Kommentaare ei ole: