neljapäev, 3. aprill 2008

Koplimöll ja pildistamine 03.04.2008


Eile läksin talli hoopistükis Mariliisiga, kes oli nõus tulema Hanksi pildistama. Sinna jõudes olid hobused alles väljas ja nii kaua sai siis kõigist koplis olevatest hobustest pilti teha. Mina tõin juba Hanksi koplist välja ja puhastasin teda...oli plaan ta üksi kopeldama lasta, kui teised sisse on toodud.

Ühel hetkel tuligi talliomanik ja lasi hobused sisse, mina aga Hanksi koplisse...eks ta oli närvis natuke, kuna teised olid sees ja tema pidi üksi väljas olema...aga hea, et ta ennast peale eelmise päeva möllutamist liigutas.

Mariliis sai ilusaid pilte, mina taaskord udukogusid:P Hanks jooksis sel korral vähem, aga läks siiski kaela pealt ja esimeste jalgade vahelt märjaks...jalutasin teda pärast natuke tekiga...kevadtuuled on petlikud:P

Pärast proovisin korra, kuidas on tema tähelepanu saamisega koplis...natukeseks sain, järgnes mulle isegi veidi ja mingil moel tegi ka eest ära astumist, aga eks ta ikka jõllitas sinna talli poole ja ei olnud mulle keskendunud:P

Nüüd ma ei näe teda päris pikka aega vist, hakkan väga igatsema...Janar aga ütles, et viib mu hobust vaatama vahepeal selle kahe nädala jooksul:) See tegi tuju paremaks, kuigi opile kardan ikkagi minna:P

Miss you already, hon!:(

Kommentaare ei ole: