reede, 23. mai 2008

Meie vahepealsetest tegemistest... 23. mai 2008

Olen vahepeal nüüd mitmeid kordi tallis käinud ja nii mõndagi on juhtunud. No juhtunud ei ole tegelikult õige sõna, aga öö on käes ja mu pea ei suuda paremat sõna välja mõelda:D
Oleme hobusega püüdnud selle poole püüelda, et ta kordel liiguks, minu käsklusi kuulaks ja neid täidaks ja veidi ennast liigutaks.
Üks asi meil siiski juhtus...ta tõmbas mul korde peal käest ära jälle...olin sel päeval väga nördinud ja lausa nutt oli kurgus...üritasin rahulikuks jääda ja süüdistan sellest ainult ja ainult ennast...hobune ei mõistnud mind...! Sry, poiss...ma tean, et ootan sult vahepeal liiga palju...
Peale seda ehitasime Engega takistustest "ringaia", kus poiskal lihtsalt ei ole kuskile minna...alustasin trenne kapsoniga...galoppi üldse ei tee esialgu, peaasi, et hobune minu ümber liigub ja minu käsklused talle arusaadavad on...Hanks on silmnähtavalt arenenud...viimane kord läks juba superhästi ja seda ilma aiata, sest see oli ära lammutatud:D
Üks päev lasime Hanksi ja Raftersi lihtsalt koplisse jooksma...ega nad eriti ei viitsinud, natuke utsitasime neid tagant...väga kihvt oli see, et Hanks on Raffi suhtes palju julgemaks muutunud, enne ainult maigutas vanamehele, aga nüüd käis ja näksis pepsist kogu aeg ja tahtis mängida, natuke Rafters ka vastas, aga ta ei viitsinud:P
Lõpuks tegid nad koos vägeva kopliralli...Hanksil on seda energiat ikka niiiii palju...Raff enam joosta ei viitsinud, aga Hanks pani ikka minema ja kus see Rafterski siis maha sai jääda:D
Täna panin Hanksile sadula selga, et lihtsalt niisama käe kõrval jalutada...sadula panin talle selga juba tallis, väljas siis pingutasin rohkem...sellega probleeme pole ja ka jalutamise vastu ei olnud tal midagi...viimati jah, kui ta lahtiselt oli, siis hakkas ikka väga tagant üles panema, et sadulast lahti saada...harjutame siis tasa-pisi ja enne peame jalutamisegagi rahulikus meeleolus hakkama saama.
Täna harjutasime veel päitse survele järele andmist...annab küll järele ja painutab ilusti oma pead kahele poole...
Ükspäev mõtlesin, et tahaks talle selga juba...ma ei tea, kust see tahtmine nii järsku tuli:D
Eks ma ikka üritan jõudu mööda siia kirjutada...kui koju neti saan, siis saan hakata tihemini meie tegemistest jutustama...see peaks isegi laupäeval juhtuma, kui Janar lõpuks selle kaabli veetud saab!:P
Ja poiss on megailusaks läinud...läigib ja on üldse igati ponks!:)

Kommentaare ei ole: