teisipäev, 27. mai 2008

Mures 27. mai 2008

Täna






Mul nüüd lõpuks kodus netiühendus olemas ja saan tihemini siia kirjutada.
Aga mul on suur mure Hanksiga, kardan, et tal on mingi nahaparasiit või seen...tal on pea piirkonnas paar karvutut laiku, mis ketendavad...nägu on väga "kõõmane" ja ta sügeleb üle kere!
Arst tuleb homme...hobune on täitsa hull selle sügamisega, täna käisin korra tallis, siis puhastasin teda ja rahuldasin ta sügamisvajadust natuke...lakka oli ta suutnud juba torukoplis korralikult hõõruda...hobune on koledalt hall üle kere ja ajab jubedalt kõõma!
Kui nüüd täpselt teada saaks, mis tal on...ise arvan, et tingud...aga samas...vb hoopis pügaraig, mis on seenhaigus nagu olen aru saanud...
Hakkab üks suur tõrje tegemine! Ma täitsa tujust ära sellepärast...loodan, et saame sellest ilusti üle!
Lisasin siia ka pilte meie kevadest, poiss on palju muutunud!:)

2 kommentaari:

mrponi ütles ...

Peaks mainima, et Hanks on minu arust kasvanud..kui ei siis lihtsalt täiskasvanulikumaks muutunud kehalt:P
seene suhtes lohutan ka, hea et sa nii kiirelt avastasid, mu ponil oli üks talv terve lakaalune üks suur laik, jumala karvutu ja kõõmane. Rohi võttis suht kähku selle ära:)

Lili ütles ...

Mis rohtu sa kasutasid? Ja Hanks on kasvanud jah...5 cm selle ajaga, kui ta endale sain:) ja täiskasvanulikumaks on ta kohe kindlasti muutunud:)