neljapäev, 1. mai 2008

28. ja 29. aprill 2008

Kirjutan jälle üle mõne aja, mida teinud oleme. Olen vist peale eelmist blogimist kaks korda tallis käinud.
28ndal käisin ma seal suht korra, kuna pidin kindlaks kellaajaks kodus tagasi olema. Lükkasin Hanksi ruttu üle ja lasin ta koplisse, jooksutasin teda seal natuke...tegime ka mõned maaharjutused.
29ndal oli mul plaan hobusele sadul selga panna ja nii ka tegin. Enge tuli sel päeval minuga talli kaasa. Kuna mul endal sadulat ei ole, siis lihtsalt hobuse harjutamiseks kasutasingi Raftersi vana sadulat.
Läksime igaks juhuks koplisse, juhuks, kui hobusel peaks tulema mõttesse minema panna käest. Lasin poiskal alguses natuke joosta, siis hoidis Enge teda kinni ja mina saduldasin. Sellega läks kõik kenasti, oli näha, et hobune oli rahulik, kuigi silmanurgast jälgis, mida ma teen.
Vööd hakkasin tõmmama ühe augu haaval. Vahepeal tegin käe kõrval temaga väikese ringi...lõpuks sai sadul enam-vähem kinni, päris pooma esimesel korral ei hakanud.
Lasin ta nööri otsast lahti, et ta ise jalutada saaks. Kõndides ei paistnud sadul teda üldse häirivat...teda huvitas rohkem see, et ta üksi õues oli ja teised tallis teda vahepeal kutsusid.
Paaril korral tõusis ta siis traavi ka...:D
Selle juures oli kihvt see, et ta ei pannud isegi mitte tagant üles, vaid lihtsalt jooksis pea maas, umbes nii, et raputas sealjuures veel pead ka, et sadul ikka üle kaela ära tuleks:D
Kaua ei pidanud ta sadulaga olema...võtsin selle ära ja mõtlesin, et lasen tal veel koplis jalutada natuke.
Liia tuli ja hoiatas, et koppel on tagant lahti, kuna selle kaudu lastakse hobuseid rohukoplisse...ma veel ütlesin, et no las olla, kuhu Hanks ikka läheb, kui teised tallis on ja meie ka juures oleme...
aga...ühel hetkel meenus hobusele, et ahaaa...sealtkaudu minnakse koplisse ja vb on teised seltsimehed seal...ja pani täie auruga sealt tagant mulgust välja ja sigala taha minema:D
No läksin talle rahulikult järgi, arvasin, et kuhu ta ikka läheb sealt...nägin teda eemal ja kutsusin, tuli ähmis peaga minu poole ja siis pani ikkagi talli poole tagasi ja tallist ma ta kätte saingi:D
On ikka tegelane...hea mälu on hobustel tõesti...mõtle siis veel, et kuhu hobune ikka läheb, kui kogu aeg hoidis ta tegelikult meie juurde:D
Nüüd olen ma tööl olnud ja hetkel on hotelli avamisega seoses ka tihe graafik, aga kui see juba lohvamaks läheb, siis saab tõsisemalt hakata sellega tegelema, et hobusele selga minna:)

Kommentaare ei ole: